חודש אוקטובר- חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד

ניידת הממוגרפיה תגיע לעיר ב-17.10.23. רשמו וזכרו את התאריך...

ניידת ממוגרפיה
ניידת ממוגרפיה

סרטן שד הינה המחלה הממארת השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל.

החודש הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד שמצוין בחודש אוקטובר. מן הסתם בבית שמש לא יהיה ציון מיוחד לחודש הזה, כולם הרי עסוקים בבחירות. הניידת לבדיקת ממוגרפיה תגיע בתאריך 17.10.23 והיא תעמוד בצמוד למרפאת הכללית ברח המשלט. רשמו לפניכם נשים יקרות, ואת תשכחו לבוא להיבדק.

משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן אמר הערב כי: "מדינת ישראל היא בין המדינות המובילות בשיעורי הריפוי של נשים מסרטן השד, בזכות העלייה בגילוי המוקדם, כמו הגברת המודעות הציבורית למחלה ושיפור דרכי הטיפול. ככל שהמחלה מאובחנת בשלבים המוקדמים עולים סיכויי הריפוי לכ - 90%. אני קורא לנשים להמשיך ולהיות מודעות ולהיבדק בהתאם לגילן"..

יודגש כי במהלך חודש המודעות יערכו ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן, מגוון פעילויות להגברת המודעות למניעה ואבחון מוקדם של סרטן השד וכן כבר עלה קמפיין חדש שמעודד נשים לשקול בדיקת ממוגרפיה בהתייעצות עם הרופא החל מגיל 45 בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות אשר קובעות כי לצד התוכנית הלאומית הכוללת בדיקת סקר יזומה אחת לשנתיים מגיל 50, יוכלו נשים המעוניינות בכך לבצע את הבדיקה כבר מגיל 45 ולאחר בקשה והתייעצות עם רופא המשפחה. הקמפיין עלה במימון האגודה למלחמה בסרטן, הודות לתרומות הציבור בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות וברדיו.

נושאים: סרטן השד, האוגודה למלחמה בסרטן, בית שמש
ניידת ממוגרפיה
ניידת ממוגרפיה
ניידת ממוגרפיה
ניידת ממוגרפיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: