בלוך :"אני מסרבת לקבל תכתיבים באופן חד צדדי"

חריצות יתר מלשכת ראש העירייה להגיב על ביטול בואו של פרוייקטור הקורונה.

עליזה בלוך
עליזה בלוך

מעולם לא היה דובר עיריית בית שמש חרוץ כפי שהוא היה היום. מיד עם היודע ביטול בואו של פרוייקטור הקורונה גילה רועי לחמנוביץ חריצות יתר והוציא הודעה קצרה בזו הלשון: "פרוייקטור הקורונה ביטל את הגעתו לעיר 15 דק' לפני תחילת הפגישה." וואו!! איזו בומבה.

הביטול הגיע בשעה 15:45 ולדובר החרוץ לקח בדיוק חמש דקות לנסח הודעה ולהפיצה בין כתבי העיר. הלוואי כך גם בעניינים אחרים.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך גם היא מיהרה להגיב על ביטול הפגישה עם פרופ' גמזו. בלוך יכתה ל]גישה זו להביע עמדתה הנחרצת בהתנגדותה לסגר בעיר או בחלקים ממנה. "אני מסרבת לקבל תכתיבים באופן חד צדדי. כך לא בונים אמון מחודש עם הציבור" כתבה בכותרת דבריה.

כנראה שהיה למה לצפות, להודעה על סגר בחלקים מסויימים של העיר לפחות, אם לא על כל העיר. שכן רמת התחלואה בבית שמש באותה שעה בישרה על עליה דרמטית.

לא מפתיע, אבל הודעתה של בלוך אינה מקורית, והיא דומה למכתב שנשלח לראש הממשלה בידי ארבעה ראשי הערים החרדיות בני ברק, ביתר עילית, אלעד ועמנואל. נוסח חריף ובוטה הוציאו ארבעה ראשי הערים החרדיות שהודיעו כי בהיעדר שיתוף פעולה- לא יהיה שיתוף פעולה". בלוך מסיבותיה שלה העדיפה לא להיכלל בנשימה אחת עם ארבעת ראשי הערים החרדיות.

בהודעתה ביקרה עליזה בלוך את הכוונה להטיל סגר על בית שמש. "אני יוצאת כנגד הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות בעיר, סגירת מערכת החינוך כולה והטלת סגר לילי בכל העיר בית שמש. "מדובר בכלי שנוסה שלוש פעמים, ונכשל. צריך לתת מענה מוסדר ולא שליפות".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "שמעתי מהתקשורת על הכוונה להטיל סגר על שתי שכונות, להשבית את מערכת החינוך כולה ולהטיל סגר לילי על כלל העיר. אני מסרבת לקבל תכתיבים דרך אמצעי התקשורת. חמ"ל הפינויים של עיריית בית שמש ממשיך בתפוקה מלאה לפנות חולים ומבודדים מהעיר. אנחנו מנהלים מסעות הסברה בשיתוף פיקוד העורף להמשיך ולעודד חבישת מסכות וריחוק חברתי.

עיריית בית שמש עמלה לסייע בשיקום העסקים הקטנים שעוד טרם השתקמו מהסגרים הקודמים. מישהו מבין את ההשלכות של סגירה חוזרת של כלל העסקים הקטנים בעיר? של סגירת 45 אלף תלמידים בשליפה וללא חשיבת עומק? כך לא מתבצעת עבודת מטה. אני קוראת לפרופ' גמזו לעצור כל צעד חד צדדי ולהימנע מהטלת סגר על שכונות בעיר".

עד כאן הודעתה של הגב בלוך.

נושאים: קורונה, בית שמש, עליזה בלוך, דוברות
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך :"אני מסרבת לקבל תכתיבים באופן חד צדדי"
תושב ותיקנכתבה ביום שני, 07 בספטמבר 2020, 15:11

עד לפני חצי שנה היא בזה לכוחות הבטחון שרצו להושיט עזרה,"יש לי גנרלים מקומיים לטפל בקורונה" טענה.אפשר להבין אותה,פשוט מתחרה עם עצמה גיבורת העל המקומית.יחס מזלזל בבכירים יש להם שורש אחד מגלמוניות חולנית והערכה עצמית מנופחת ללא בסיס.פשוט נפלנו חזק בבחירתה.

בלוך :"אני מסרבת לקבל תכתיבים באופן חד צדדי"
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 06 בספטמבר 2020, 13:32

היא שפוטה של מפלגת משפחת פרוש, והיא מתנהגת כאחד מראשי הערים שלהם. זה העונש של אדיוטים שימושיים של המשפחה הזו...

בלוך :"אני מסרבת לקבל תכתיבים באופן חד צדדי"
עדינכתבה ביום ראשון, 06 בספטמבר 2020, 12:12

ראש עיר צעצוע יקח שנים עד שתהיה במגרש של הגדולים ויספרו אותה