בירה תלמוד תורה ומצב רוח

אגף צעירים מחקה עמיתיו בקצרין ובירושלים ואחרי הבלנדר והמפלצת העירו את העצלן מתרדמתו. פאב חדש יוזמת רשת שעלים ועיריית בית שמש

העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר
העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר

אחרי ניסיונות מוצלחים (הבלנדר בקצרין למשל, המפלצת בירושלים) החליטו באגף צעירים בבית שמש לאמץ. שנה של ניסיון והרבה מופעים וערבי קהילה עם הרבה מקוריות ברעיונות ההפעלה קוצרים שבח והערכה לפעילות. בפאבים הירושלמי וגם זה של קצרין מנהלים מפגשים עם דמויות עבר, מספרי סיפורים, מוסיקה מקורית ועוד. בבית שמש 'אימצו' שם- העצלן. מקורי לגמרי. למה? יתאים אולי רק למי שמאחר קימה,

החליטו להעתיק אצלנו, לפתוח פאב (כאילו זה מה שחסר בעיר), חדש וזה יפה. אם את המעבדה פתחו הצעירים ורשת המתנסים, הרי את הפאב יפתחו כפרי הסטודנטים. זוכרים מי מפעיל את כפרי הסטודנטים? רשת שעלים, רשת תורנית לגמרי. איך מסתדר תורני ופאב? סוג קיום סטודנטיאלי חדש... בירה תלמוד תורה ומצב רוח.

מה מציעים? בהודעה שהעבירה דוברות העירייה לקידום הפעילות אין פרטים. גם לא מסבירים את מהות השם 'העצלן'. החרוץ לא יותר טוב, הקורן, המבריק, למה שלילי?

יש בינתיים מי שמרמז שהמטרה היא בכלל דמוגרפית. "בניסיון להביא צעירים חילונים לעיר: ביוזמת קבוצת צעירים מכפר הסטודנטים ובשיתוף עיריית בית שמש בראשות רה"ע בלוך והמועצה הציונית בישראל נפתח "פאב" ראשון בעיר בית שמש". אתם רואים צעירים מרמלה לוד ואולי מהרצליה באים לבית שמש לפאב, ללא תוכן מיוחד, רק כדי לשתות כאן בירה, לשפר מצב רוח וללמוד שיעור מפי אחד מרבני שעלים?

ניסיון, וצריך לכבד את הניסיון ולא משנה בכלל מה היעד.

נושאים: פאב, שעלים, עיריית בית שמש, אגף צעירים
העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר
העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר
העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר
העצלן, כמו המפלצת, כמו הבלנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: