איחוד הצלה סניף בית שמש: 15 ערכות של מזרקי אפיפן חדשים חולקו לצוות המתנדבים

מזרק האפיפן עלה לכותרות בעקבות פטירת ה של אושר דרעי מחצור הגלילית. פטירתה לימדה את כולנו להיות עירניים וזהירים, איחוד והצלה נערך לכל מקרה שלא יהיה.

מזרקי אפיפן
מזרקי אפיפן

אמש חולקו 15 ערכות נוספות של מזרקי אפיפן של מבוגר וילד ע"י הנהלת הסניף לאחר שהתקבלה תרומה מיוחדת. הערכות חולקו לצוות המתנדבים באיגוד והצלה והם מצויים מזומנים ומוכנים לכל צרה שלא תבוא של צורך שהזרקה בעת צורך. מזרק האפיפן משמש כעזרה ראשונה ומצילת חיים במקרה של תגובה אלרגית קשה. יצויין לאנשים שידוע שהם אלרגים מקבלים במחיר מוזל מאוד דרך קופות החולים. מוטב לבדוק למי שזקוק!!! אגב עלות מזרק כזה לרכישה באופן פרטי היא הוצאה של כמה מאות שקלים וממש לא בשמיים היא. אפשר למנוע סכנת חיים מיותרת ולהעדיף לרכוש להיות באמצעי העזרה הראשונה בבית.

רק לאחרונה זכו מתנדבי איחוד הצלה מסניף בית שמש להציל חיים בעקבות תגובה מהירה של מתנדבים לארועים שנזקק בהם השימוש במזרק אפיפן. הנהלת הסניף והמתנדבים מודים לתורמים הנכבדים אשר בזכות תרומתם הם נהיים שותפים מלאים בהצלת חיים.
רוצים גם אתם לקחת חלק בפעילות הצלת חיים של מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש? כנסו ללינק המצורף: https://1221. org.il/project/תרומה-לאיחוד-הצלה-סניף-בית-שמש/

או צרו קשר עם ראש הסניף דוד לף - 054-6720300
זכרו. במקרה רפואי חייגו מיידית 1221

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש, מזרקי אפיפן. קופות החולים.
מזרקי אפיפן
מזרקי אפיפן
מזרקי אפיפן
מזרקי אפיפן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: