אבוטבול מכין לעצמו דרך מילוט להתמודדות- הגשת רשימה עצמאית

לא מעט- היה מי שדיווח כי רבים- סירבו לחתום על הטפסים להגשת הרשימה של אבוטבול

אבוטבול לומד תורה
אבוטבול לומד תורה

היום הסתובבו אנשי ראש העיר משה אבוטבול בבית כנסת ברמה ב' להחתים אנשים –ממליצים כדי להגיש מועמדות לתפקיד ראש העיר. זהו הליך בירוקרטי שכל מועמד לראשות חייב לעשות בבואו להציג רשימה או מועמדות שלו לראשות.

האם זה אומר שראש העיר, מכין לעצמו דרך מילוט לאפשרות שלא ימצא מפלגה שתעמיד אותו בראשה? את ההליך הבירוקרטי הנ"ל של החתמת רשימת ממליצים, עושה כל מתמודד בשם רשימה שלא הייתה קיימת בבחירות האחרונות.

מצב החיבורים בעיר הסתבך לו לאבוטבול כמו שהסתבך לעוד מועמדים אחרים למועצת העיר. ההודעה לפיה דגל התורה וש"ס יתמכו במועמד משה ליאון בירושלים עוררה זעמם של אנשי אגו"י בבירה ואלו אמורים להחליט בשעות הקרובות בדרך להגיב. האם יענישו את מועמדי ש"ס ברחבי הארץ וביניהם את משה אבוטבול וייסוגו מתמיכתם בו בבית שמש? נמתין להחלטת רבני אגו"י אז נדע. אבוטבול גם לא מוצא נחת במפלגתו שלו. ש"ס החצויה ממליא, חלק גדול ממצביעיה כבר ברחו והצביעו ליחד של אלי ישי, בבחירות הארציות, ומי שטעם טעם החופש פעם אחת, כבר אינו מחוייב למפלגת האם. יחד מתמודדת למועצת העיר בבית שמש. חלק נוסף, מאוכזבי הדרך בה הוביל אבוטבול לבחירת מקורבו למרא דאתרא בעיר לא עושים לו חיים קלים ויש מי שיודע לספר כי מועצת הרבנים של ש"ס בעיר הודיעה לאבוטבול כי הם מעדיפים להתמודד בלעדיו והוא שירוץ ברשימה עצמאית. "נוחותך איתנו רק מזיקה לתנועה".

היום כאשר הגיעו פעיליו להחתים, סבור אבוטבול כי המלאכה הזו תהיה קלה, ומה רבה ההפתעה, לא מעט מהנוכחים באותו בית כנסת ברמה ב דחו את הבקשות. תומכי אבוטבול יצאו לבתי כנסת אחרים אולי שם ימצאו.

בכל מקרה הגשת רשימה עצמאית מחייבת את אבוטבול להיערך מחדש כמעט בכל פרמטר. האם יספיק להיערך גם להכין מטה, רשימה, קמפיין.. לגייס כספים לא תהיה לו בעיה יש לו מספיק תומכים וחברים מכל גווני העסקונה המקומית כולל כמה וכמה סוחרים טובים שנהנו מפרי החיבור בשנים האחרונות.

נושאים: משה אבוטבול, הגשת מועמדות
אבוטבול לומד תורה
אבוטבול לומד תורה
אבוטבול לומד תורה
אבוטבול לומד תורה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אבוטבול מכין לעצמו דרך מילוט להתמודדות- הגשת רשימה עצמאית
הבייתהנכתבה ביום שבת, 22 בספטמבר 2018, 15:51

בבושת פנים צריך לעשות לו ולפטרונו אענרייך את מצעד הבושה מושחתים שפלים רפש האדם