תערוכת פסיפס מקומי מוצגת בלובי העירייה

התערוכה פרי עבודת תושבים מהווה המשך ליוזמה תרבותית שיזמה ראש העיר בכניסתה. הגיע העת לחשוב להעתיק את הרעיון להיכל התרבות העירוני

תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה
תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה

עיריית בית שמש ממשיכה להתמיד ולקיים בלובי הכניסה תערוכות אמנות ומיצגים שונים להעשרת הרוח. לא ברור אם העירייה עשתה לה סקר לבחון כמה צופים מבקרים בתערוכות האלה, דבר אחד אפשר כבר לציין, העירייה מתמידה, בסוף הרוח תנצח.

נזכור שאת היוזמה הזו הביאה איתה ראש עיריית בית שמש בכניסתה לתפקידה, כבר ביומה הראשון חנכה תערוכה של תלמידה , וזה המשיך בתערוכות צילומים המספרים עבר והווה בחיי העיר, תערוכות אוצרי אמנות פרטיים של תושבים בעיר. גם תערוכות אמנות של אמנים מקומיים הוצגו שם לרווחה. השבוע בטרם עלתה על כבש המטוס לארה"ב הספיקה עליזה בלוך לחנוך תערוכת ארבעה יוצרים.

אם זה מצליח כל כך בלובי העירייה, למה לא להציג תערוכה כזו במקום מרווח יותר, מאורגן ונכון יותר לשמה, בהיכל התרבות. גם האורחים הבאים להצגות ולמופעים ייהנו מהתערוכה (כמו בתיאטרון ירושלים) וגם ההיכל יהיה זמין בשעות היום לתושבים לגמלאים ולקבוצות ילדים מאורגנות במסגרות חינוך.

תערוכת האומנות 'פסיפס מקומי', זה שמה של התערוכה הכוללת ציורים, עבודות פסיפס ומיצגים של לבנה עמר, ניסים קינן, אביגיל חזן, לירון ומרים קקון.

את רעיון קיום התערוכה הציע ראש מינהל תפעול דודו ג'מו לאחר שגילה באמצעות שיחת משוב עם לבנה עומר, מוקדנית מוקד רואה, על עשייתה היצירתית. את התערוכה אוצרת בת עמי בלסן ממינהל חינוך, נוער וקהילה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אני רואה ערך אדיר ביכולת שלנו כעירייה להציג את עשייתם של עובדי העירייה. לבנה, ניסים, אביגיל , לירון ומרים יוצרים יחד פסיפס מדהים של אומנות מהממת ואני מזמינה את כולם לבוא ולהתרשם מהמיצג. אנו נמשיך לפעול לטובת מתן ביטוי אישי לעובדי העירייה המוכשרים".

נושאים: היכל התרבות, עיריית בית שמש, עליזה בלוך, פסיפס מקומי
תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה
תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה
תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה
תערוכה בלובי צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: