לילות קיץ חמים בפעילות יזומה של הספרייה העירונית

סרטים, הרצאות, מפגשים עם בימאים ושחקנים, וגם סיורים מודרכים בירושלים ובביבה והכל בדמי עלות לכל כיס. הקדימו להירשם. פרטים במודעה.

סיור בירושלים
סיור בירושלים
מוקד תרבות חשוב ואולי החשוב ביותר בעיר מתפתח בספריה העירונית, לא רק השאלת ספרים, לא רק מפגשי סופרים, הרצאות בנושאים בעלי ערכים תרבותיים להכרת עמים, השנה לאחר שכבר הקורונה אינה מהווה מגבלה להתאספות ממשיך פרוייקט מיוחד שתוכנן כבר לפני 3 שנים. הפרוייקט תחת השם בית המדרש החברתי יוזמה של רינה הולנדר, מציע רעיונות חדשים ללילות הקיץ הקרובים. בעזרת סרטים תיעודיים, המציגים נקודות מבט חדשות מרעננות על מציאות החיים המורכבת בישראל.

כל התכניות מתקיימות בימי רביעי כך שאפשר בהחלט לשריין את הלילה הזה ליציאה מהבית, לערב תרבות במחיר כמעט סמלי (10 ₪).

מחר יום רביעי יוקרן הסרט הראשון – "אמא לא משוגעת". הסרט מספר סיפורה של אמירה- גיבורה בעל כורחה מתמודדת עם מגבלה נפשית המשפיעה על היבטים רבים בחייה ובוחרת לשתף באתגרים את הקהילה. בסיום הקרנת הסר יפגוש הקהל את הבימאי הרב מרדכי ורדי ואת גיבורת הסרט אמירה רענן. מעניין.

בהמשך יועלו עוד סרטים כמו 'סיפורה של נערת הגבעות' ומפגש עם הבמאית יהודית כהנא, הסרט הועלה לראשונה בערוץ יס דוקו.

ובתחילת ספטמבר יוקרן הסרט 'פיש טייל', אזרח אפריקה החולם לשוב למולדתו עם ידע ישראלי. הסרט זכה בפרים בפסטיבל ירושלים 2019.

ולא רק סרטים, גם תכנית סיורים בעקבות משוררים התקיים בשבוע שעבר, ביום שישי הקרוב יצא סיור באתר שער הגיא עם המדריך ישראל גורן, ובסוף אוגוסט יתקיים סיור לילי בשכונת נחלאות ובמחנה יהודה בירושלים. הקדימו להירשם. המחירים ממש נוחים ומתאימים לכל כיס.

אומרת הגב' רינה הולנדר: "הצלחנו להפוך את הספרייה לבית לתרבות ישראלית, ממפגש למפגש מספר המשתתפים עולה וניכר שיש בעיר צימאון למפגשים מהסוג הזה. המפגש הראשון יתקיים בעז"ה ביום כבר ביום רביעי הקרוב (מחר) בנושא התמודדות עם מגבלה נפשית: "אמא לא משוגעת"- מפגש עם במאי הסרט ועם גיבורת הסרט כולם מוזמנים- פרטים במודעה".

נושאים: בית שמש, הספרייה העירונית, תרבות, רינה הולנדר, רותי דרעי
סיור בירושלים
סיור בירושלים
סיור בירושלים
סיור בירושלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: