הערב- כנס המשוחררים הגדול וגם אורי חזקיה יהיה שם.....

איך מקבלים את ההחלטה הנכונה בשלב הזה של המשחק, בדיוק בגלל זה הרים מינהל חינוך וקהילה את כנס המשוחררים הגדול של בית שמש. בואו, צפוי לכן/ם ערב מלא וגדוש

משחק החיים
משחק החיים

אירוע המשוחררים הגדול של העיר בית שמש יתקיים הערב בהיכל התרבות העירוני החל מהשעה 18:00. בשעה הנ"ל יתקבצו החיילים והחיילות המשוחררים לפני השלב הבא בחיים.

המנהל לחינוך וקהילה בעירייה יזם ערב שכל תכליתו להעשיר במידע ולחזק את המחשבות המתרוצצות בראש בימים ראשונים של חופש. מה עושים? אמריקה? אפריקה או אסיה הרחוקה, לימודים או עבודה. התנדבות או התחזקות במסע שורשים. לפני הכל לקבוע את המסלול לאחר שירות מפרך וטעון חוויות. שבמינהל החליטו לקרוא בשם הכי אמיתי- משחק החיים.

"אנחנו רוצים לזרום עם החיים, לעשות בינג' בנטפליקס או סתם לשבת עם החברה וזה אחלה... אבל אנחנו מבינים שזה לא הדבר הנכון. איך מקבלים את ההחלטה הנכונה בשלב הזה של המשחק, בדיוק בגלל זה הרמנו את כנס המשוחררים הגדול של בית שמש". כותבים בהזמנת הפרסום לאירוע .

המינהל שקד על עיצוב תכנית מעניינת ומושכת בעיקר, הכוללת גם פיתויים וגם 'חומר' צידה לדרך.

דוכנים שיתנו לבאים ערך וגם פינוקים בדיוק בנושאים שמעניינים, תהיה הרצאת השראה אחת , מיכאל בן שיטרית שיציע לכם איך להמציא עצמכם מחדש ולבסוף קינוח נחמד עם אורי חזקיה.

הכל מתחיל בשעה 18:00, העיקר קחו את הזמן שלכם, לאט, צעדו בבטחה , העשירו עצמכם בידע שלבסוף גם ייתן לכם לקבל את ההחלטות הנכונות.

שווה להקדיש לילה אחד מכל הלילות הרבים שלפניך כדי לדעת, לפני ההכרעה שיכולה להיות הכרעת החיים שלך. בהצלחה.

נושאים: בית שמש, חיילים משוחררים, מינהל חינוך וקהילה.
משחק החיים
משחק החיים
משחק החיים
משחק החיים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: