בית שמש מצדיעה לירושלים

יום ירושלים שהתחיל בצעדת דגלים ונמשך באירוע בכיכר נוימן הסתיים בחגיגה של כאלף איש שמילאו את רחבת המגרש בנחל...

חגיגה בנחל
חגיגה בנחל

ירושלים ראויה לכל ההערצה הגדולה שבית שמש הפגינה כלפיה אתמול, מצעד דגלים בהשתתפות מאות תלמידים ששמחו לשבות מלימודיהם הרגלים, מסיבות בגנים, ושיאם מופע בנחל... במגרש הספורט של נחל שורק עם כוכב הזמר הירושלמי עידן עמדי.

כל כך מעריצים את ירושלים, בירתנו, העיר שחוברה לה יחדיו, שראש העיר שלנו מצאה לנכון להתקשר לכל אחד ואחד מתושבי בית שמש ולברך... לא לרגל חג השבועות הקרב ובא, אלא את ירושלים. אפשר דרך פשוטה יותר, לעלות לירושלים, להניח זר בשם התושבים על שולחן מליאת מועצת העיר ולצרף איזה איגרת יפה. בלוך העדיפה להשמיע קולה ובקולה ברכה על עיר שחוברה לה יחדיו, על עיר של אחדות, על עיר בה הגוונים וההשקפות רבות ועדיין מתקיימת בכבוד, כמזכירה לכולנו לירושלים אנחנו רוצים להדמות- עיר של כולם. שיהיה. מותר הכל בעידן בה הביקורת גם אם נשמעת מצפצפים עליה.

יום ירושלים שהתחיל בצעדת דגלים ונמשך באירוע בכיכר נוימן הסתיים בחגיגה של כאלף איש שמילאו את רחבת המגרש בנחל...

ואין לך שמחה בלי ברכות או בלי דברי תורה. שכחו שיר למעלות...

רבני הציונות הדתית הרב רפאל אסולין, הרב שיינקולובסקי והרב וורגון הגיעו לכבד ולהשתתף באירוע שכל כולו הפגנת אחדות של הציבור הדתי לאומי לכבוד יום ירושלים. פעם היה זה אירוע מלא קולינריה, היום בימים של פוסט דיאטטות למכביר, מעדיפים ריקודים ושמחה ודגלים הרבה.

רכזים וקומונריות מכל תנועות הנוער, ותנועות הנוער, בני 14-15-16 שמחים ואוהבים את עירו של דוד המלך בליווי ציבור גדול הגיע לחגוג.

את חגיגות יום ירושלים כיבד בנוכחותו ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית.

מעל במת המופע הודו הדוברים בשם הציבור לחברי מועצת העיר אלישיב גוטמן וישראל מנדלסון וכמובן לראש העיר ד"ר עליזה בלוך שדאגו לאירועי יום ירושלים בעיר בית שמש כולה.

אירוע הצעידה והריקודים ברחובות העיר ובכיכר נוימן אורגן בידי מינהל חינוך וקהילה. דוד ועקנין מנהל הרכש בעירייה היה אחראי על הפקת האירוע המרכזי בסיום יום ירושלים.

תודה גדולה לאגף תרבות יהודית במשרד ההתיישבות ומחלקת תרבות תורנית בהנהלת הרב חייאיוב

נושאים: יום ירושלים, בית שמש, ישראל מנדלסון, אלישיב גוטמן
חגיגה בנחל
חגיגה בנחל
חגיגה בנחל
חגיגה בנחל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: