אירוע ליל הזיכרון ללא קהל יועבר בשידור חי

מתכונת שונה מהרגיל, לכל אירועי הזיכרון. אירועי ליל העצמאות יבוטלו. על ההיערכויות בהתאם

בני המשפחות השכולות
בני המשפחות השכולות

בימים של ערב פסח שוקדים באגף האירועים והספורט על ארגון אירועי האביב, ובמרכזם אירועי יום העצמאות בבית שמש באמפי וברמת בית שמש א' ברחבת הספורט של ביה"ס היסודי, אירוע ליל השואה, אירועי ליל יום הזיכרון ברחבת האנדרטה המרכזית, האירוע בבית הכנסת השבעה, האירוע במד"א, והאירוע באנדרטה לזכר לוחמי מלחמת ששת הימים.

התפשטות נגיף הקורונה מקלקלת את ההתארגנות, והרשויות המקומיות ברחבי הארץ נזהרות מאוד בהיערכות. יש רשויות שכבר הודיעו על ביטול כל החגיגות, ויש רשויות שעדיין מהססות במחשבה איך להיערך ומה בדיוק לקיים אם בכלל.

משרד התרבות כידוע הודיע על צמצום אירועי ליל הזיכרון שיתקיימו ללא קהל. בית שמש נערכת בהתרגשות עצומה לטכס הזיכרון המסורתי ברחבת האנדרטה, השנה נכון לעכשיו אם יתקיים, הוא יתקיים ללא קהל ובמתכונת שונה לגמרי.

השנה אין אירועים, והכול על פי הנחיות משרד הבריאות.

בבית שמש רוצים להמשיך את המסורת היפה של קיום הטכס המרכזי בליל הזיכרון, נכון לעכשיו מדברים על קיום האירוע ללא קהל, תוך הקפדה על כללי והוראות משרד הבריאות. באגף האירועים מסרו שהטכס יתקיים גם בלי המשפחות השכולות ואפילו בלי נציגים מהם. ההחלטה בנושא זה טרם גובשה, וייתכן שלבסוף יוחלט להזמין נציגים מהמשפחות השכולות, נציג אחד מכל משפחה.

הנחמה תהיה בכך שאת הטכס מתכוונים בעירייה להעביר בשידור חי ברשתות החברתיות. בכך מקוים להגיע לכל בית.

בתוך צוות הארגון של האירוע קיימת מחשבה שאם בסופו של יום לא יוזמנו נציגי המשפחות, לא יהיה טעם בקיום האירוע. הציבור יעדיף לשמוע ולראות את הטכס המרכזי שישודר מהכותל ובו מופיעים בהכירי הציבור, יו"ר הכנסת והרמטכ"ל.

טכסים נוספים שמתקיימים ביום הזיכרון, בביה"ס ברנקו וייס ובבית העלמין, לא ברור עתידם. ובכלל, נכון לעכשו, בדגש על נכון לעכשיו עדיין מתקיימים דיונים לגבי כל האירועים ואפי קיומם אם בכלל. כך שצפו להודעות רשמיות שיצאו בנושא.

נושאים: אירועי ליל הזיכרון, אירועי ליל העצמאות, בית שמש
בני המשפחות השכולות
בני המשפחות השכולות
בני המשפחות השכולות
בני המשפחות השכולות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: