אירוע יוצא דופן בזמן יוצא דופן: חגיגת בר המצווה בתחנת הכיבוי

יוסף מרדכי הגיע למצוות, והיכן יחגגו לו אם לא במוקד ההצלה העירוני, תחנת הכיבוי בבית שמש. התרגשות עצומה. עם צוותי ההצלה המקומיים.

בתחנת הכיבוי
בתחנת הכיבוי

המשטרה בארה"ב הייתה הראשונה לעשות יום הולדת לילד, אח"כ חיקתה אותה משטרת ישראל, ועכשיו מגיעים איגוד כיבוי והצלה בית שמש שמתארגנים לעשות שמח לילד בר מצוה. יפה, באמת לא כל יום בר מצווה, ובודאי לא תמיד תהיה כאן הקורונה.

הנה הודעת הדוברות המסכמת אירוע יוצא דופן בזמן יוצא דופן. בעקבות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות נמנעו חגיגות בר המצווה של יוסף מרדכי ,מזה מספר משנים מתמודד יוסף מרדכי עם מחלת הסרטן ולאחרונה אף החמיר מצבו. בארגון גדולים מהחיים, ארגון חיינו איחוד הצלה והמשטרה החליטו שהם לא מוותרים על חגיגות בר המצווה וחגגו לו בדרך שהוא הכי אוהב.

הגורמים פנו לתחנת כבאות והצלה בית שמש מאחר ויוסף מרדכי אוהב ומעריץ את לוחמי האש צוותי הכבאות נענו לבקשה המרגשת והכינו לכבודו מסדר כבוד של רכבי הכיבוי, בירכו אותו וגם העניקו לו שי צנוע.

מפקד תחנת בית שמש טפסר משנה ראובן (דובצ׳ק)יצחק :״דווקא בימים כאלו חשוב להעלות את המורל הלאומי ולשמח כמה שיותר, מייד שקיבלתי את הפנייה מהגורמים נרתמנו בתחנת בית שמש והשתדלנו לשמח כמה שיותר את יוסף מרדכי, מפה נאחל לו מזל טוב לרגל חגיגות בר המצווה ובריאות איתנה״

אביגיל ביר נציגת ארגון גדולים מהחיים:״ דווקא בימים אלו, שהקורונה משתוללת בחוץ וכולם עסוקים מעל הראש, לראות את התגייסות הכבאות לטובת ילדים בסיכון מחממם את הלב

בשם ילדי גדולים מהחיים במחלקות האונקולוגיות אנחנו מודים לכבאות על הכל ומקווים לימים טובים יותר״

דוד לף ראש סניף איחוד הצלה בית שמש: ״מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש נרתמו, יחד עם כוחות כיבוי האש והמשטרה לבקשה מיוחדת ויוצאת דופן מארגון "גדולים מהחיים" ו "חיינו" לשמח ילד מיוחד. הילד, שלצערנו חולה סרטן, חוגג בר מצוה.

בעקבות המצב הוא לא יכול לחגוג במסיבה גדולה כפי שמגיע לו. הילד הגיע לתחנת הכיבוי בבית שמש, שם המתינו לו כוחות ההצלה בפריסה של רכבים ותצוגה של פעילותם עם מוזיקה והרבה שמחה לילד.

מתנדבי איחוד הצלה מאחלים לילד יוסף מרדכי רפואה שלמה ושיזכה לחגוג בקרוב מסיבה עם כל המשפחה והחברים כשהוא בריא ושלם. ״

נושאים: איחוד והצלה, כיבוי אש, חגיגת בר מצוה, ארגון גדולים מהחיים
בתחנת הכיבוי
בתחנת הכיבוי
בתחנת הכיבוי
בתחנת הכיבוי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: