בעד אנרגיה ירוקה
במקום שהעירייה נכשלת- יוצאים לניהול פרטי
במקום שהעירייה נכשלה בניהול עצמי נאלצת לקחת קבלנים לתחזוקה, מכניסה כסף, ממנו, מוסדות החנוך, על גגותיהם מותקנות המערכות, לא נהנים מהפירות האלה. סיפור סיפור. ח אנחנו בעד אנרגיה ירוקה, אבל אנחנו קודם כל בעד שקיפות ומנהל תקין. כסף שנשפך על ניהול כושל...
המשך קריאה »