במקום שהעירייה נכשלת- יוצאים לניהול פרטי
במקום שהעירייה נכשלה בניהול עצמי נאלצת לקחת קבלנים לתחזוקה, מכניסה כסף, ממנו, מוסדות החנוך, על גגותיהם מותקנות המערכות, לא נהנים מהפירות האלה. סיפור סיפור. ח אנחנו בעד אנרגיה ירוקה, אבל אנחנו קודם כל בעד שקיפות ומנהל תקין. כסף שנשפך על ניהול כושל של פרויקטים, הוא כסף שיחסר אחר כך בניקיון הרחובות, ברווחה ובחינוך של הילדים שלנו.