עתירה למחוזי לפסול את יהדות התורה ואת אבוטבול

העילה לפסילה: רק בשעה 00:24 לאחר שיצאה הבשורה שאפשרה את חיבור החרדיות נרשמה יהדות התורה שהייתה יצור כלאיים שכלל לא גובש ולא בא לעולם בשעה 21:00

ריצ'רד פרס עותר למחוזי
ריצ'רד פרס עותר למחוזי

עכשיו זה רשמי, ריצ'רד פרס עתר לבית המשפט בשמו ובשם סיעתו בית שמש שלנו. העתירה תידון בפני שופט בית המשפט המחוזי בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים. התביעה נגד מנהל הבחירות בבית שמש מר אביהו רם וכן נגד רשימת יהדות התורה המאוחדת ונגד משה אבוטבול מועמד הרשימה לראשות העיר.

בתביעה מתבקש בית המשפט לבטל את החלטת מנהל הבחירות לאשר את רשימת יהדות התורה המאוחדת, ולבטל החלטה של מנהל הבחירות לאשר מועמדותו של משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש כעומד בראש סיעת יהדות התורה המאוחדת. הכול מפאת שהגשת המועמדות האמורה הן לראשות העירי והן למועצת העיר נעשתה בניגוד להוראות חוק הרשויות המקומיות.

את העתירה מגיש אחד ממומחי המינהל הציבורי עו"ד ד"ר יובל יועז הטוען גם כי החלטותיו של מנהל הבחירות אינן ברורות, גם לא זכו לפרסום פורמאלי פומבי ומסודר מבלי להביא את נימוקיו באופן שמאפשר תקיפתן בדרכים מקובלות.

"הרקע להבנת מהלך העניינים נשוא העתירה הוא משנפסלה דרך השמש שאותה הגיש משה אבוטבול, נוצרה מציאות שלפיה ראש העיר המכהן לא יוכל להתמודד בבחירות לקדנציה שלישית ומשכך יזמו פרנסי המפלגות החרדיות הגשת רשימות פיקטיביות או חסרות סיכוי מלכתחילה בדקות שלפני השעה 21:00 וזאת במטרה למשוך זמן, להעסיק את מנהל הבחירות עד כמה שניתן, לאפשר לעסקני המפלגות החרדיות בירושלים להגיע להבנות והסכמות בניסיון למצוא פיתרון".

עו"ד יובל יועז מתאר את השתלשלות העניינים באותו לילה, "רק בשעה 00:24 לאחר שיצאה הבשורה שאפשרה את חיבור הרשימות החרדיות נרשמה המשיבה 2 (יהדות התורה) שהייתה יצור כלאיים שכלל לא גובש ולא בא לעולם בשעה 21:00.".

עו"ד יובל יועז מזכיר לבית המשפט כי בידיו גם סרטונים המעידים וממחישים את כל מה שאירע באותן דקות ארוכות. עו"ד יובל יועז מצטט טיעונים משפטיים לא מעטים הכולל גם הצגת פסקי דין בעניינים דומים.

רשימת יהדות התורה המאוחדת זכתה לקבל פתק עובר לשעה 21:00 ולפיכך קיבלו את הזכות להירשם אחרי השעה 21:00, כלל הוא שלא היתה זכאית להירשם שכן במתכונת ובהרכב האיוש שלה כפי שהוגש בשעה 00:24 , היא לא הייתה קיימת ולכן לא יכולה הייתה לזכות ב'פתק' ובזכות להירשם ע"י מנהל הבחירות. מנהל הבחירות פעל על יסוד יחס מפלה ובלתי שוויוני כלפי המועמדים השונים, בכך שחרג לטובתם של המשיבים 2=3. התוצאה המתבקשת היא לבטל את החלטתו של מנהל הבחירות לבטל החלטתו הן לגבי המועמד לראשות העיר משה אבוטבול והן לגבי רשימת יהדות התורה".

העתירה הונחה היום לפני מזכירות בית המשפט המחוזי בירושלים, הועברה לידיעת פרקליטות המדינה, וכן לב"כ סיעת יהדות הותרה המאוחדת ישעיהו אענרייך. אלו מן הסתם יגיבו לעתירה באופן מיידי וההחלטה אמורה להתפרסם כבר השבוע עד ה-18.10.18.

נושאים: ריצרד פרס, עוד יובל יועז, יהדות התורה המאוחדת
ריצ'רד פרס עותר למחוזי
ריצ'רד פרס עותר למחוזי
ריצ'רד פרס עותר למחוזי
ריצ'רד פרס עותר למחוזי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
עתירה למחוזי לפסול את יהדות התורה ואת אבוטבול
ציון הגדולנכתבה ביום ראשון, 14 באוקטובר 2018, 07:17

אם תהיה עתירה ... היא תדווח וכמובן היא תהיה בעקבות העתירה הממשית חבורת קומבינתורים מושחתים

עתירה למחוזי לפסול את יהדות התורה ואת אבוטבול
ציון הקטןנכתבה ביום ראשון, 14 באוקטובר 2018, 06:53

אני מחפש באתר שלכם את הדיווח על העתירה של יהדות התורה נגד מועמדות עליזה בלוך. זה קיים פה איפשהו?