שישי בליגה ג' - משחק חשוב עירוני בית שמש מול ערד

ב- 8 שנים האחרונות בהיעדר אצטדיון עירוני אוהדי הקבוצה פחות ופחות הגיעו למשחקים ו.. הגיע זמן שינוי!

צילום באדיבות מיכאל קריספל
צילום באדיבות מיכאל קריספל

משחק צמרת בכדורגל במסגרת ליגה ג דרום, יתקיים ביום שישי הקרוב. באצטדיון העירוני בבית שמש ייפגשו מכבי ערד מול עירוני בית שמש. מכבי ערד לא נוצחה העונה ומדורגת במקום הראשון ממנו עולים לליגה ב.

בין שתי הקבוצות קיים פער של 12 נקודות, וערד מובילה את המחוז עם נקודה אחת מהפועל מרחבים המדורגת במקום השני. לקבוצה ממרחבים 52 נקודות. לבית שמש המדורגת במקום החמישי, 41 נקודות, והפרש שערים מצוין הרבה בזכות שני הניצחונות הגבוהים באחרונה, 10:1 ו-11:1. בית שמש מדורגת במקום החמישי בליגה ולפניה מצויה מכבי באר שבע בהפרש 2 נקודות.

לבאר שבע המדורגת במקום הרביעי בטבלה צפוי השבוע משחק בית מול הפועל מטה יהודה. ניצחון של בית שמש על ערד יפתח את הצמרת לקרבות עליה שיימשכו עד הרגע האחרון. מה שאומר שאם בית שמש תמשיך בקצב האדיר בו משחקת באחרונה עשויה להפתיע את עצמה ולהיות בתחרות על עליה לליגה ב. חלום? טוב לחלום...

מעט רקע על משחקי הליגה:

קבוצת מכבי ערד נמצאת בראש הטבלה ללא הפסדים. עירוני בית שמש טיפסה למקום ה- 5 בטבלה ונחשבת לקבוצה חזקה בליגה עם הפרש נקודות שצריך לצמצם ונאבקת על המקום ה- 2 או 3 בטבלה. שני המקומות בסוף העונה ילכו למבחני עליה, הקבוצה שתנצח תעלה ליגה.

משחקי הצמרת בליגה ג' יתקיימו בין המקום ה- 2 למקום ה- 3 המנצח במשחק ישחק מול אותו מקום בליגה ג' מחוז מרכז. הקבוצה שתנצח במשחק זה תשחק מול הקבוצה שיורדת מליגה ב' לליגה ג'. המנצחת עולה לליגה ב'!

מועדון אוהדים!

לקבוצה חזקה יש מועדון אוהדים חזק!! מועדון שמלווה את הקבוצה למשחקים בבית ומחוצה לו. בעבר, לבית שמש היה מועדון אוהדים רחב שהלך באש ובמים עם הקבוצה.

ב- 8 שנים האחרונות בהיעדר אצטדיון עירוני אוהדי הקבוצה פחות ופחות הגיעו למשחקים ו.. הגיע זמן שינוי!

בחצי שנה האחרונה בית שמש התברכה באצטדיון חדיש ומשודרג, קבוצות עירוני החלו פעילות בתחילת העונה עם קבוצות: ילדים א', ילדים ב', ילדים ג', נוער עירוני וקבוצת הבוגרים. יאמר לזכות הקבוצות, שחקנים מאמנים והנהלת עירוני כי נעשית עבודה אינטנסיבית וטובה בכל הקבוצות!

חשוב שמגמה זו תמשך ותתעצם למען הילדים בני הנוער והבוגרים ובית שמש חוזרת למפה!

חשוב להגיע למשחקים, לעודד ולתמוך בשחקנים!

אין תירוצים כולם באים לעודד!!!

יום שישי I הקרוב I 21.02 I בשעה 12:30I אצטדיון עירוני I משחק צמרת מכבי ערד מול עירוני בית שמש

נושאים: ספורט, אצטדיון, בית שמש
צילום באדיבות מיכאל קריספל
צילום באדיבות מיכאל קריספל
צילום באדיבות מיכאל קריספל
צילום באדיבות מיכאל קריספל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: