נקודת המשטרה ברמה א

סגן ראש העיר שמואל גרינברג: התחנה עתידה לענות על צרכי הביטחון של התושבים ולתת טיפול יעיל ומהיר לאירועים שונים

סיור בנקודת המשטרה
סיור בנקודת המשטרה

תחנת משטרה חדשה הולכת לקום בשכונת רמב"ש, וזאת בכדי לתגבר את הבטחון בשכונה, שבה גם אתרי בניה מרובי פועלים, ולאור סדרה מתמשכת של גניבות ופריצות לבתים ובתי עסק שהיו בשנה האחרונה בשכונה.
התחנה שתוקם ברמה א בצמוד למתנ"ס גוונים מתוכננת במקור להיבנות בשכונת המשקפיים, אולם בשל הצורך המיידי בתחנת משטרה בעיר חברו הגורמים המקצועיים במשטרת ישראל לעירית בית שמש לצורך זירוז בניית התחנה החדשה.
התחנה החדשה תפתח במבנה של מתנ"ס גוונים, אך הכניסה אליו לא תהיה מהכניסה הרגילה, אלא מאחורי המבנה, כך שיהיה זה אגף נפרד עם כניסה נפרדת.
סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת המתנ"סים, שמואל גרינברג ערך ביום שני השבוע עם מפקד התחנה איתי ליכטנטל במתחם התחנה החדש וקיבל סקירה מקיפה ממפקד התחנה על השלמת העבודות ועל הרצון של אנשי התחנה לעבוד בשיתוף פעולה עם העירייה ועם הקהילה למען שלום הציבור ובטחון התושבים.
גרינברג ציין כי המרוויחים העיקריים מהמיזם הם תושבי העיר שיקבלו תגבור שמירה וביטחון, וכאשר ברור לכל כי אנו תולים את השמירה והביטחון בהקב"ה. אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר.
"בית שמש כיום היא עיר גדולה והמרחק בין תחנת המשטרה בצומת נחם עד השכונות החדשות ברמב"ש הוא מרחק גדול ביותר, ואם צריכים אנו מענה בזמן אמת צריך להגביר את הפרישה בעיר, ולכן טוב עשתה משטרת בית שמש שנכנסת לתוך עומק השכונות, ולתגבר את סיורי הבטחון גם בשכונות החדשות בהן יש אתרי בניה מרובי פועלים. רשת המתנ"סים העירונית שמחה להיות שותפה במהלך ולהביא את הבשורה לעיר", אומר גרינברג.
ראוי לציין כי עתה נשלמות העבודות במתחם התחנה החדש, ולאחר החגים תפתח התחנה החדשה לרשות הציבור.

נושאים: רמבש א ביטחון, משטרה
סיור בנקודת המשטרה
סיור בנקודת המשטרה
סיור בנקודת המשטרה
סיור בנקודת המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: