ח"כ ניסנקורן: "שנים מתעלמים מבית שמש והגיע הזמן להרים אותה למעלה."

ניסנקורן אומר שהפריפריה לא יכולה להיות מופקרת בידי השלטון המרכזי. ח"כ ניסנקורן בשישיתרבות: "אסור לתת למלט הר טוב להיסדר"

ח"כ ניסנקורן
ח"כ ניסנקורן

ח״כ אבי ניסנקורן ממפלגת כחול לבן הופיע כאן בעיר בשישי תרבות בית שמש: ״בני גנץ הוא מועמד מצוין. יש כאן תלכיד של ארץ ישראל שאומר ביטחון, חברתיות, ארץ ישראל היפה, צמצום פערים. שנים מתעלמים מבית שמש והגיע הזמן להרים אותה למעלה. יש כאן סיטואציה שיש שלושה כתבי חשדות על ראש ממשלה. יש כאן סיטואציה שבה ראש ממשלה לא יכול לכהן עם שלושה כתבי אישום. יו״ר סיעת ישראל ביתנו, עודד פורר שכאן איתי ראה את זה. לא היה דיון אחד שלא קשור לחסינות. ראש הממשלה עסוק בעצמו. ראש ממשלה צריך לתפקד ולכן אנחנו לא יכולים לשבת בממשלת אחדות איתו. אין בעיה עם הליכוד כשותף בממשלת אחדות בראשות בני גנץ. אחרי 13 שנים צריך לתת תקווה ושינוי. הביטחון תקוע, יש גרעון בתקציב. חייבים לחזק את החוסן החברתי והביטחוני."

על אהוד ברק. רק מפלגת שלטון תוכל להביא לשינוי וזו כחול לבן בראשות בני גנץ. לכן מי שרוצה שינוי ותקווה יצביע כחול לבן.

באשר לבית שמש הפיח תקוה גדולה כאשר אמר דברים ברורים וחשובים מאוד למקרה שבהוא יהיה שר האוצר הבא. "בית שמש צריכה תקווה. אי אפשר שלא לקדם עיר כמו בית שמש. אנחנו צריכים לעשות שינוי מצב של הגמלאים, השכירים, העצמאיים.""אסור לתת למפעל מלט הר טוב להיסגר". כך אומר ח"כ אבי ניסנקורן, מי שהיה מזכיר ההסתדרות לפני הצטרפותו למערכת הבחירות כנסת ה-21. ניסנקורן סיפר ביום שישי בשישיתרבות כיצד ליווה את ראש העיר החדשה עליזה בלוך בניסיונה לסייע בידי מול פגישות במשרד האוצר. "ליוויתי את עליזה, מאבק חשוב מאוד. לא כל תושבי בית שמש צריכים לעבוד בהייטק, מעבר לעובדה שיש חשיבות לקיומו של המפעל מסיבות לאומיות" מסביר אחר סיום שישיתרבות בשיחת פרוזדור בדרך החוצה. "כיום יש שם מאה עובדים, התוצרת חשובה למדינת ישראל. תאר לך מחר יטילו אמברגו עלינו לא לאשר למדינה לייבא מלט, מה נעשה אז. נהיה תלויים במפעל אחד? אין לי ספק כלל בחיוניות המפעל למדינה ובודאי לבית שמש" הוסיף ניסנקורן.

נושאים: בית שמש, מלט הר טוב, בחירות 2019
ח"כ ניסנקורן
ח"כ ניסנקורן
ח"כ ניסנקורן
ח"כ ניסנקורן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: