50 שנה לסניף בני עקיבא המקומי

מזל טוב וברכות להמשך הדרך. יוזמה של הקומונורית המקומית לקיים מפגש בוגרים שהכירו במסגרת בני עקיבא לפני חמישים שנה. הייתם שם? ספרו לנו...

מוזמנים
מוזמנים

יום הולדת ראוי לציון, אורין צרפתי הקומונרית של סניף בני עקיבא (מרכז- כי יש עוד סניף ב"ע גבעת שרת) החליטה לציין את הקמת הסניף בבית שמש. היא מבקשת לארגן מפגש בוגרים, בוגרי מחזור א ועד היום ולקיים הפנינג לילדי השכונה בעיר הוותיקה. רעיון יפה ומקסים שמחייב הירתמות של כל מי שבנפשו מפעמת רוח בני עקיבא.

יוזמה של מי? של מי היה הרעיון לפתוח כאן סניף בני עקיבא, היכן הוקם הסניף? מה מידת הנכונות של בני הנוער להיות מזומנים לסניף החדש? חתיכת היסטוריה לא כתובה שקורין מתאמצת לאסוף.

אז ראשית נציין כי המועד שנקבע הוא ט"ו תמוז (14.7.22 למניינם). למה? יכול להיות מהטעם לא להיכנס לתוך שלושת השבועות, יכול להיות מקרי.

בינתיים הקימה אורין קבוצת ואטסאפ אליה מתחברים הבוגרים, ובעזרתה יגוייסו עוד ועוד חברים להגיע. מבדיקה באוצרנו הארכיוני לא מצאנו פרטים רבים על פעילות בני עקיבא בבית שמש, וזו הזדמנות עבורנו לפנות לבוגרים הראשונים, להעביר מידע.

מה שידוע הוא שסניף בני עקיבא הראשון בעיר היה באיזה מקלט בפאתי רח' העליה- המעפילים. היכן בדיוק לא הצלחנו לזהות.

ומי היו בוגריו הראשונים? היכן הם היום? האם נותרו בעיר ואו התקדמו. ביקשנו להיעזר בדוברות העירייה, לצערנו משם לא באה הישועה למרות הקשר הישיר הקיים לראש העיר חברת הנהלת בני עקיבא הארצית.

אז אם יש לכם פרטים, תמונות, קשר לבוגרים הראשונים מוזמנים ליצור קשר עם המערכת.

נושאים: בני עקיבא, תנועות נוער, בית שמש
מוזמנים
מוזמנים
מוזמנים
מוזמנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: