תלמיד ישיבת אמית נחשון מונה לתפקיד מזכיר סניף בית שמש בארגון 'ידידים'

תלמיד כיתה י"ב בישיבת אמית נחשון מונה השבוע לתפקיד מזכיר סניף בית שמש בארגון 'ידידים' המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות

קרדיט צילום: בני אפל
קרדיט צילום: בני אפל

יונתן קסדו, תלמיד כיתה י"ב בישיבת אמית נחשון מונה השבוע לתפקיד מזכיר סניף בית שמש בארגון 'ידידים' המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד.

על אף שאינו מחזיק ברשיון נהיגה ורכב, כשיש אירוע באיזור שלו, הוא מיד לוקח ציוד ויוצא לעזור, בין אם זה ברגל או באופניים. במסגרת התפקיד החדש הוא יוכל לדאוג לכך שכוננים חדשים יחוברו, כמו גם לתיקון בעיות באפליקציה אצל כוננים וכן לבצע את הספירה השבועית שבה רואים לכמה קריאות יצא כל מתנדב מידי שבוע.

לדברי יונתן, ההתנדבות משתלבת יד ביד עם לימודיו בישיבה. "לא חייבים להיות זמינים כל הזמן. יש מתנדבים נוספים שיכולים לסייע אם הקריאה היא באמצע השיעור ואם אחרי השיעור עדיין צריכים עזרה אני מגיע", הוא מסביר. "הסיבה היחידה שאצא באמצע שיעור, זה רק אם יש אירוע חירום, וכשזה קורה יש קבוצת ווצאפ עם צלצול מיוחד. רוב העבודה היא בעיקר בווצאפ ובקבצים שנמצאים בדרייב אז בהפסקות או כשיש לי זמן פנוי אני יכול לעבוד".

"יונתן מביא עמו לתפקיד יכולות ארגון מרשימות, ראייה רחבה ואחריות מקצועית לטובת ביצוע המשימות על הצד הטוב ביותר", אומר ירוחם אסטרייכר, מנהל סניף בית שמש. "אנו סמוכים ובטוחים כי יונתן יתרום רבות לצמיחת הסניף ולתפעול שוטף, איכותי ויעיל".

הרב נועם קריגמן ראש הישיבה מספר שהחסד בישיבה הוא תחום מאוד מרכזי וחשוב. "אנחנו מחנכים את תלמידינו להיות אנשים גדולים שתמיד מסתכלים מסביב ושואלים את עצמם איך אני יכול לתרום לחברה ומה אני יכול לעשות עם הכוחות שלי כדי להפוך את העולם להיות טוב יותר. אני גאה ביונתן שאת הכוחות והיכולות שלו הוא משקיע בנתינה לאחר. זו דרכה של הישיבה, לפתח אנשים גדולים שתמיד נותנים".

בתמונה: שני מימין: ירוחם אסטרייכר מנהל סניף בית שמש. שני משמאל: יונתן קסדו

נושאים: יונתן קסדו, אמית נחשון, ידידים, בית שמש
קרדיט צילום: בני אפל
קרדיט צילום: בני אפל
קרדיט צילום: בני אפל
קרדיט צילום: בני אפל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: