שליש מהתלמידים חזרו אתמול ללימודים

היום צפוי גידול, לאור הביטחון שהורים צוברים מחבריהם, וגם לאחר שנוכחו שהמערכת ערוכה בהתאם להנחיות. אין נתונים במערכת החינוך החרדית

בית ספר ברמת בית שמש
בית ספר ברמת בית שמש

איך היה היום הראשון ללימודים? כמה ילדים חזרו? והאם היום אפשר לצפות ליותר הופעת תלמידים במערכת החינוך.

במערכת החינוך יש שני גורמים תלויים זה בזה, אחד משפחת עובדי ההוראה, והשני הוא התלמידים, מדוייק יותר מי מהתלמידים יגיע למערכת החינוך ללמוד במצב לא ברור מבחינת בריאותית. מנהלי בתי הספר, ערכו תכניות ייחודיות, תך התאמה למערכת הגיל הלומדת כיתות א עד ג. שובצו מורים מחנכים תוך שילוב מורות מקצועיות , הכיתות חוטו, הכל בהתאם להנחיות שקבע משרד החינוך ובהשלמה הרשות המקומית.

היה ציפייה לראות מי מהתלמידים בכל זאת יגיע. מלכתחילה היה ברור שלא כל התלמידים יגיעו ובכל זאת ההפתעה, האכזבה הייתה גדולה. מעט מאוד מהתלמידים התייצבו במערכת למרות כל הממצים. היום כבר מצפים כמות גדולה יותר.

כמה התייצבו אתמול? לפי ריכוז באגף החינוך מספר התלמידים הגדול ביותר שהתייצב היה בכיתה א בי"ס אורות בנות. שם התייצבו לא פחות מ-29 תלמידות בכיתות א. נוכחות של 37% מכלל הבנות. אורות בנות ניתן היה לחוש אוירת לימודים שכן בביה"ס התייצבו 97 בנות בכל השכבות מתוך 261 בנות הלומדות בכיתות א-ג. אהבת ישראל בנים התייצבו ממחזור א רק 26 תלמידים,.

בממוצע חזרו ללימודים בסה"כ, כולל חינוך מיוחד אתמול שליש מכמות התלמידים במוסדות החינוך הממלכתי והממלכתי דתי. באחוזים זה 32%. גם אם הנתונים האלה אינם מדויקים ניתן לפיהם לחוש כיוון מסויים שהיום עשוי להשתנות. נוסיף עוד כי מהנתונים הארציים הגיעו למערכת החינוך רק ילד אחד מתוך ארבעה. הרי שבבית שמש ההתייצבות גדולה יותר.

נושאים: חינוך, דגרת קורונה, בית שמש.
בית ספר ברמת בית שמש
בית ספר ברמת בית שמש
בית ספר ברמת בית שמש
בית ספר ברמת בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
שליש מהתלמידים חזרו אתמול ללימודים
גולש אנונימינכתבה ביום שני, 04 במאי 2020, 09:50

בחינוך החרדי בכיתות ז- י"ב יש 87% שחזרו ללימודים 7.5 % בקבוצות סיכון 5.5% חוששים