רק אחרי שתלמידות נוגה שבתו היום- באה העירייה לקבוע מתי יסתיימו העבודות

חלם בעיריית בית שמש, מה שאפשר היה להשיג כבר ביום חמישי ואולי לפני כן נעשה רק אחרי ש-500 תלמידות נותרו בבית יום שלם, ויש התחייבות על מועד לסיום העבודות.

אולפנת נוגה
אולפנת נוגה

האיום והאזהרה לשביתה של תלמידות נוגה לא עשו כלום לראש עיריית בית שמש, היום כאשר הוכיחו ההורים שכוונותיהם רציניות והתלמידות לא התייצבו באולפנא ליום לימודים רגיל מיהרה ראש העיר לכנס את הגורמים הנוגעים בדבר כדי להגיע להסכמה על מועד סיום העבודות ולהתחייב בפני ההורים על מועד.

הנה הפרטים, בשבוע שעבר פרסמנו כאן את מכתבו של אורי נוב, יו"ר הנהגת ההורים, על הכוונה להשבית את הלימודים באולפנת נוגה ביום ראשון. היום הלימודים הושבתו כאמור!!! התלמידות נותרו בבית ומי התייצב בבית הספר? תעשו את עצמכם מופתעים, ראש העירייה, יוחנן מאלי, רמ"ט ראש העירייה, הרן זיו, עידו אדמוני מחכ"ל ודן אוחיון ממחלקת ביצוע ותשתיות. למה חיכו להיום? רק אלוקים יודע. בסה"כ נזכיר, ההורים ביקשו לדעת את מועד סיום העבודות. ואת זה ניתן היה להשיג בזימון הגורמים כפי שנעשה היום כבר ביום חמישי או שישי.

העירייה התעלמה מפניותיו של יו"ר הנהגת ההורים כמו שהתעלמה מהתזכורת ששלחנו לנו. בעירייה העדיפו להיות עסוקים ביום חמישי ב'טיול' לראות את חורבן עוטף עזה במקום לטפל בבעיה אקוטית דחופה ביותר.

היום התייצבו כל הנ"ל והתחייבו לסיים את העבודות עד יום חמישי הקרוב(!!!), בשל ההודעה החליטו בהנהגת ההורים לסיים את השביתה ולשוב ללימודים כבר מחר.

יו"ר הנהגת ההורים הוציא מכתב מסביר להורים: "לשמחתנו כלל הגופים נרתמו כדי לתת מענה קרוב על מנת לסיים את הבנייה ולתת אישור אכלוס למבנים עד ליום חמישי הקרוב, כד בכסלו, 7.12 ולאפשר לימודים סדירים מייד לאחר חנוכה.

בשל כך, אנחנו מבטלים את המשך השבתת בית הספר על מנת לאפשר לבנות לחזור לשגרה ובעזרת ה' לכיתות בנויות ומצויידות.

הנהגת הורים תמשיך לוודא שאין איחורים נוספים והמצב הזמני של מחסור בכיתות ייעלם בשבוע הקרוב. ככל שהדברים לא יסתדרו, נשב בהנהגת הורים ונחליט על המשך הצעדים".

נושאים: אולפנת נוגה, עליזה בלוך, אורי נוב, שביתה
אולפנת נוגה
אולפנת נוגה
אולפנת נוגה
אולפנת נוגה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: