סמינר לבנות: השאירו את הבנות בבית, אין לנו מקום בשבילם

'דרכי יושר' מקרה, 'פניני חן' עוד מקרה, גני ילדים בצפיפות מצוקה זמנית, גן 'חמדת' חוסר היערכות, בנות הרמה חוסר תכנון!!! מוסדות חינוך במצוקת כיתות והרשות עושה רוח כאילו מצאה את הפתרון, עוד קרואן בדרך

ההודעה להורים
ההודעה להורים

האמת טופחת בפני הנציגים של הרשימות החרדיות השונות בעיר . אחרי שהתפרסם סיפורם של בי"ס פניני חן, ת"ת דרכי יושר, גני הילדים איתמר וסיפורו של גן חמדת בא עכשיו עוד סמינר לבנות, בנות הרמה ומתלונן על מצוקת הכיתות. מנהלי המוסדות וגם חלק מההורים מקבלים אומץ ויוצאים אל אור השמש. יש מי שאומר שזה ניצול ציני של ימי הבחירות כדי לקבל הטבות, ויש מי שאומר שזה דווקא בא לחשוף ערוותם של נציגים החרדים ברבים, הם היו שם, בלי לעשות למען ציבור שולחיהם..

בית הספר החרדי לבנות "פניני חן" בבית שמש התחיל את השנה עם עודף תלמידות. הסיבה- חוסר תכנון והיערכות של העירייה. לפני מספר חודשים פנתה העירייה בבקשה לסמינר לפתוח כיתה נוספת. בית הספר נענה לבקשה אך התנה זאת בהקצאת שטח וקראוון על מנת לאפשר פתיחת כיתה נוספת. העירייה הבטיחה שכך אכן יהיה אך בפועל לא נעשה דבר. כך בית הספר "נתקע" עם כיתת תלמידים ללא מבנה.

ילדי תלמוד התורה "דרכי יושר" למעלה משלוש שנים לומדים בבית כנסת, ללא לוח וללא תנאים המתאימים לתלמידים, עקב חוסר מקום. בגן "חמדת" איחדה העירייה שכבות גיל עקב חוסר מקום ועוד...ויש גם את ילדי הגן הלומדים בעזרת הנשים... גן חמדת בנווה ספיר ועוד. הרשימה יכולה להיות ארוכה לו רק הסכימו מנהלי המוסדות לחשוף את האמת השמורה עמם מחשש שיבולע להם אם יעזו לחשוף את המציאות הכואבת..

נוסף לרשימה עתה, סמינר בנות הרמה. הסמינר שידע כותרות בעניינים אחרים, מקבל עכשיו עוד כותרת, מצוקת כיתות. התבקשנו לפנות את החדר בבית הכנסת שבו למדו כיתה י"א, ולכן, בלית ברירה אנו נאלצים לבטל את הלימודים לכיתה י"א ביום ראשון הקרוב", נכתב בהודעה. עוד בנות לומדות בבתי כנסת, שימוש חדש נמצא לבתי הכנסת, הגברים מתפללים שחרית, מסיימים בשעה 8:30 ואחריהם נכנסות הבנות .

"אנחנו עדיין מתמודדים עם הקושי הגדול של חוסר בכיתות לימוד", כשהפתרון שבינתיים נמצא, הוא לימוד זמני בבית כנסת סמוך, שגם אותו לטענתם הם התבקשו בימים האחרונים לפנות. כתבו מהנהלת הסמינר להורים אשר נתבקשו להתעדכן במוצ"ש בטלפון מצורף.

מצוקת הכיתות בבית שמש החרדית צפה על פני המים, הנציגים חרדים יכולים אולי למצוא קרוואנים נוספים כפתרון זמני. הדבר מחייב היערכות כוללת של הרשות המקומית שניצלה רק חלק מההרשאות שמשרד החינוך העמיד לרשותה.

הורה מתוסכל מוסיף:"זה מה שקורה בעיר בה מקדימים לבנות עוד דירות במקום לבנות מוסד תורני שיכול לסייע בצמצום המצוקה הקיימת". האיש מזכיר לכולנו את בניית מתחם סטמר בשפת אמת, לא רחוק מביתם של אבוטבול ואענרייך. "אילו השניים היו מבינים ועומדים על חומרת המצוקה הכל יכול הה להיראות אחרת".

נושאים: מצוקת כיתות בית שמש, תנופת פיתוח
ההודעה להורים
ההודעה להורים
ההודעה להורים
ההודעה להורים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: