נלמד מרשות הטבע - נגייס תלמידים לטובת פיתוח הנוף

אם חל"תניקים עובדים בשירות רשות הגנים, למה תלמידים/ות לא יכולים לעבוד בשירות הרשויות? כסף כשכר לעובדים בעיה פתירה, החינוך והתוצאה מיוזמה כזו יכול להוסיף לכל הצדדים.

טיול בעין הנציב
טיול בעין הנציב

שמורות הטבע נפתחו אתמול, ואפשר לטייל יחפים, עם סנדלי טבע במים, ללכת בתוכם ובעיקר לשאוף אויר צח. גם באזורנו יש שמורות, יש היכן לטייל, מה לראות, ובעיקר לנשום אויר צח. יצאתי ביום הראשון האפשרי לטיול כזה. וואו, כמה אויר, כמה שמש, כמה נעים היה לראות את נופי ארצנו מהם התנזרתי בחודשיים האחרונים. חוויה מיוחדת.

אחת הן, הייתה לראות חל"תניקים עובדים בשירות רשות הגנים. יוזמה ברוכה עד למאוד. מי שחשב והגה ראוי באמת לתעודת הוקרה. והם באו מעולם ההייטק, מהמסחר, היה גם בעל עסק, מהקוסמטיקה ועוד. הם נהנים, וחווים חוויה מרגשת.

נזכרתי תוך כדי ברעיון שהיה יכול להוסיף לכולנו, בעיקר כאן בבית שמש. זה כמובן אם מתאפשר ורוצים.

כסף יכול להיות בעיה, אבל גם זה עניין פתיר. אומר מנכ"ל משרד הפנים שהרשויות קיבלו 7 מיליארד שקל, מעניין כמה מתוכם קיבלה עירנו. ואם נוסיף את המאות אלפים שקיבה העיר ממשרד הביטחון הרי שבעיית הכסף פתירה.

במקביל, תלמידי תיכון ספונים ביתם, תלמידים בני שש עשרה עד גיל גיוס- עד כתה יב בית, לומדים אבל גם משתעממים. מה היה קורה אם היו מוציאים קבוצות נוער כאלה לטפח מעט מה שאינו מטופח בעיר. למשל, גינוי וי ופינוי ישיבה הזקוקים לטיפוח, צבע, גיזום, טאטוא. לא מלאכות קשות. איסוף אשפה בשולי הכבישים העוטפים את העיר, טיפוח הכיכרות, מגרשי הספורט.

באויר הפתוח, החשש להדבקת קורונה קטן יותר. ואם נוסיף שהעבודה תהייה בחוליות מצומצמות אבל פרושות בכל רחבי העיר יצא שכולנו נרוויח.

נראה מי מרים את הכפפה.

נושאים: רשות הטבע והגנים, בית שמש, חינוך, תיכוניים, חלתניקים
טיול בעין הנציב
טיול בעין הנציב
טיול בעין הנציב
טיול בעין הנציב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: