מנהל חדש לישיבת אמית נחשון: הרב איתי וייס

שימש שנים רבות כמחנך וכמנהל התיכון בישיבת אמית עמיחי ברחובות, ראש המועצה האיזורית מטה יהודה, מנכ"ל רשת אמי"ת מברכים על המינוי.

איתי וייס
איתי וייס

הרב איתי וייס יעמוד בראש ישיבת אמית נחשון מטה יהודה , כך נקבע במכרז שערכו לאחרונה נציגי מועצה איזורית מטה יהודה יחד עם נציגי רשת אמית, משרד החינוך וארגוני המורים. לצידו ימשיך כמנהל התיכון הרב יעקב גרוסנפלד.
הרב וייס שימש שנים רבות כמחנך וכמנהל התיכון בישיבת אמית עמיחי ברחובות והוביל אותה להישגים מרשימים. בשל מסירותו, היצירתיות שלו, מאור הפנים והמחשבה המעמיקה לקידום התלמיד ובית החינוך – זכה בתואר 'מורה המאה' בשנת 2019. כעת, לאחר תקופת לימודים בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית, הוא מתפנה לאתגר החדש.
הרב איתי וייס: "אני מודה למועצת מטה יהודה, לרשת אמית ולמשרד החינוך על האמון והתמיכה. בימים הללו אני זוכה להכיר צוות מסור ותלמידים מצוינים ובעזרת ה' נוביל יחד את הישיבה לקומות נוספות בתורת חיים, במצוינות ולמידה חדשנית ובתרומה לחברה הישראלית".
ניב ויזל, ראש המועצה האזורית מטה יהודה איחל לרב וייס הצלחה בתפקיד ואמר כי "המועצה תפעל כדי לתת לישיבה ולצוות המורים את כל הכלים על מנת להמשיך ולהיות בית למצוינות".
ד"ר אמנון אלדר מנכ"ל רשת אמית אומר כי "אנו מאמינים שהרב איתי וייס הוא המנהל הנכון במקום הנכון למען המשך הצלחת הישיבה וכי הרב איתי ולצידו הרב יעקב יחד עם הצוות המצוין יעלו את הישיבה קומה נוספת בעשיה חינוכית ייחודית".

נושאים: אמית נחשון, מטה יהודה, בית שמש
איתי וייס
איתי וייס
איתי וייס
איתי וייס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: