5 משפחות חולצו מבתים שהוצפו בגשם הכבד שירד אתמול

15 לכודים חולצו ע"י לוחמי האש בשני אירועי הצפה אתמול, אין נפגעים באירוע

צילום: כיבוי אש
צילום: כיבוי אש

דיווח מכיבוי אש: בשבת, בסמוך לשעה 16:15 התקבל דיווח במוקד 102 על 4 דירות שהוצפו ברח' רבי עקיבא בבית שמש, 5 צוותי כיבוי והצלה מתחנה אזורית בית שמש בפיקודו של רב רשף יורם חדד-מפקד המשמרת יצאו למקום, צוותי הכיבוי חילצו את המשפחות באמצעות ניסור הסורגים מחלונות הבית ושליפת הלכודים מהדירות.

13 לכודים חולצו ע"י לוחמי האש , אין נפגעים באירוע.

תוך כדי עבודת חילוץ התקבל אירוע נוסף, בסמוך לשעה 16:50במוקד 102 על דירה שהוצפה ברח' חיים הלוי בבית שמש ובה 2 לכודים במרתף הבית, 3 צוותי כיבוי והצלה יצאו למקום מתחנה אזורית בית שמש, צוותי הכיבוי וההצלה פעלו במהירות ומקצועיות לחלץ את הלכודים דרך פריצה לחלון הבית ושליפה הלכודים מהדירה.

2 לכודים חולצו ע"י לוחמי האש, אין נפגעים באירוע.

רב רשף יורם חדד-מפקד המשמרת תחנה אזורית בית שמש:
יצאנו לאירוע הצפת דירה עם לכודים ברח' רבי עקיבא בבית שמש, בהגיענו למקום ראינו שקומה שלמה עם 4 דירות מוצפות במטר וחצי גובהה מים, גשם זלעפות ממשיך לרדת במקום וזרימה חזקה של מים מהשיטפון שנוצר מתנקזים לדירות ומעלים את מפלס המים, מסכנים את הלכודים ומקשים על צוותי הכיבוי וההצלה לחלץ את הלכודים. הדרך היחידה שהיה ניתן לחלץ את הלכודים היה דרך חלונות הבית, ניסרנו את הסורגים ב4 הדירות וחילצנו את הלכודים בין הלכודים היו ילדים קטנים ומבוגרים, חילצנו בסך הכל 13 לכודים ללא פגע. תוך כדי עבודת חילוץ אנחנו מקבלים דיווח על אירוע נוסף של לכודים מהצפת דירה ברח' חיים הלוי בעיר, אני משאיר צוותי עבודה לסיים את עבודת החילוץ ברח' רבי עקיבא ויוצא במהירות עם צוותים נוספים לרח' חיים הלוי שאני מגיע למקום אני רואה שישנם שני לכודים בדירה במרתף הבית שזקוקים לחילוץ, אנחנו פועלים במהירות מנסרים את הסורגים בדירה ושולפים את הלכודים דרך החלון גם באירוע הזה אין נפגעים. בזכות תגובה מהירה ומקצועית של צוותי הכיבוי לא היו נפגעים בשני האירועים.

במידה ונלכדתם או נקלעתם לאירוע בו יש צורך בחילוץ, הזעיקו במהירות את לוחמי האש בטלפון: 102 והישמעו להוראות".

נושאים: שבר ענן, בית שמש, כיבוי אש
צילום: כיבוי אש
צילום: כיבוי אש
צילום: כיבוי אש
צילום: כיבוי אש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: