מנהל החינוך היסודי בעירייה סיים תפקידו, הוצא מכרז חדש לאיוש המשרה

את התפקיד מילא אורי בן חמו שנים ארוכות המשלים 35 שנות עבודה פורייה בעירייה. דמות אהודה וחיובית על כל השותפים למערכת. פונה להגשמה עצמית ולמנוחה.

אורי בן חמו, דמות אהודה
אורי בן חמו, דמות אהודה

אורי בן חמו, מנהל המחלקה לחינוך יסודי בעיריית בית שמש מסיים תפקידו כמנהל על 21 מוסדות חינוך ברשת הממלכתית. בתום תקופת שירות של 35 שנה בתפקיד, בשקט, בתבונה רבה, ביחס אוהד חם ולבבי עם כל מי שבא איתם בקשר. שמו של אורי עלה כבר לפני כשנה כמבקש לפרוש בפרישה מוקדמת אולם אז נמלך בדעתו לסיים אולם בשל הבקשות שבאו מצד המערכת להמתין עוד שנה התעכבה יציאתו לגמלאות.

אורי יוצא מתוך רצונו החופשי, כי התרגלנו כבר שאם עובד בכיר פורש הרי זה בשל בקשת המערכת. אז שלא, בן חמו עוזב בהדגשה על רצונו. אורי אהב את התפקיד ועשה בו רבות לטובת המערכת ואינו מבטל את התרומה שקיבל חזרה. פשוט הרגיש שאין חובה לפרוש בגיל 67, אורי רחוק כמה שנים משם, ואם יש אפשרות לעשות זאת כמה שנים לפני אין שום פסול בכך. שיקול משמעותי ברצונו לממש את הזכות לגמלאות היה רצונו לבלות יותר עם רעייתו, אשת חינוך מצויינת ואהובה שיצאה גם היא לגמלאות לפני מספר שנים. "אני אוהב לטייל, בימים אלה עושה את המקטע ה-12 בשביל ישראל. אני מתרגש במפגשי עם בני נוער העושים את השביל, ומזדהה עם אהבתם לטייל בארץ. כל עוד אני צעיר ויכול לעשות זאת, צריך להגשים. חוץ מזה מתכנן אורי ללמוד מעט, להתפנות לקריאה גם לכתיבה. מתברר שאורי אוהב לכתוב...

כאמור אורי היה בקשר מתמיד עם מנהלי מוסדות החינוך הממלכתיים בעיר, ועם כולם ניהל מערכת יחסים חיובית לגמרי, תוך כיבוד הדדי תוך הקפדה על מילוי הדרישות והצרכים של המערכת.

בראשית דצמבר יצא לחופשתו מהמערכת, ובשבוע שעבר קיימו לו חבריו למינהל החינוך טכס פרידה מרגש.

לכבודו של אורי, נפגשו אנשי מינהל חינוך, נוער וקהילה; ברחבת העירייה הפתוחה, בירכו הממונים והדברים מרגשים השמיעה רעייתו עופרה שמעכשיו כולו שלה ורק שלה. עופרה נשאה תפילה מתוך שירו של יורם טהר לב שהשבוע הלך לבית עולמ. "רק תפילה אשא, כשהמש תעבור עלי ותיקח אותי אל המסע..." כנראה כבר רשמה חלק מתכניותיו של אורי להגשים.

את מקומו של אורי בן חמו בתפקיד מנהל מחלקת החינוך היסודי יתפוס הזוכה במכרז חיצוני שהוצא ומועד סיום הגשה ועמדות הוא ה-26 לחודש ינואר. התפקיד: הובלה וניהול מערך החינוך היסודי ברשות המקומית בהלימה עם הנחיות משרד החינוך ובהתאם למדיניות מנהל חינוך ברשות.

אגב למכרז זה לא הוצא מכרז פנימי בתוך הרשות כהרגלה וישר פנתה הרשות החוצה בניסיון למצוא עובד חדש למערכת.

נושאים: עיריית בית שמש, מנהל חינוך, אורי בן חמו, מכרז
אורי בן חמו, דמות אהודה
אורי בן חמו, דמות אהודה
אורי בן חמו, דמות אהודה
אורי בן חמו, דמות אהודה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: