מכיתת הלימוד אל אולפן החדשות

דווקא אולפן ערוץ 13 נבחר ללמד את תלמידי אמית נחשון על עבודת התקשורת. אל תדאגו התלמידים לא נפגשו עם עיתונאים...

באולפן
באולפן

במסגרת לימודי מגמת תקשורת בישיבת אמית נחשון, התלמידים לומדים את נושא החדשות, תפקידי המגישים, כתבים - בדגש על העברת המציאות והבנייתה. כדי לחבר את הלימוד התיאורטי לחיים עצמם, יצאה המגמה לסיור מרתק וחוויתי באולפני חברת החדשות של ערוץ 13.
התלמידים ביקרו באולפן האמיתי בו מועברים מידי ערב לאלפי בתים מהדורת החדשות, למדו מה תפקידי האולפן השונים ותפקידי המסכים הרבים. לאחר מכן עלו לחדר הקונטרול ושם למדו איך מביימים תוכנית חדשות, מה תפקיד כל אחד ואחד בחדר הבקרה ואיך זה בא לידי ביטוי במהדורה עצמה.
מאחורי הקלעים שיתפו את התלמידים כי עם פרוץ המלחמה, תוך שעה הם פתחו אולפן מיוחד ששידר מבזקים ועדכונים מהשטח במתכונת חירום. בנוסף, עד היום כל הכתבים מתורגלים וערוכים למצב מלחמה.
התלמיד נווה טרופר שיתף: "הסיור בערוץ 13 היה מעניין ממש כי זה היה מגניב לראות את כל הדברים שאנחנו לומדים עליהם במגמה מקרוב ואיך הם קורים במציאות".
אלירז קפלן, רכזת מגמת תקשורת וקולנוע בישיבת אמית נחשון: "היה משמח לראות את התלמידים מתעניינים ושואלים שאלות על עולם החדשות, גם כאלה שעד לאחרונה פחות היו מחוברים לתחום התקשורת ובזכות הכניסה לאולפן התחברו לחומר הלימודי".

נושאים: ערוץ 13, תקשורת, אמית נחשון
באולפן
באולפן
באולפן
באולפן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: