ככה שומרים על קשר בין מורים לתלמידים

דוגמא לפעילות במערכת החינוך, ביה"ס עוזיאל מנצל יכולתו המקצועית בתחום התקשורת והצילום ומפיק לעצמו שידורים אקטואליים . היום הועבר בשידור חי (ביו טיוב) טכס יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה
תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה

לומדים מרחוק מרגישים קרוב. "בית ספר עוזיאל מבקש גם בימים אלו של הלמידה מרחוק להמשיך ולשמר את החוויה הלימודית והחינוכית הן במסגרת השיעורים במקצועות הליבה. והן במסגרות העשרה. כמו כן בהמשך קיום השגרה של הפעילויות הכלל בית ספריות. וכך מידי שבוע ממשיכה להתקיים קבלת שבת מוזיקאלית עם מנהל ביה"ס הרב אוריאל פדידה. תפילות הלל בראשי חודשים. עריכת שולחן ליל הסדר. ואף את הטקסים הרשמיים.

היום הועלה לערוץ התקשורת של בית הספר, טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה המשלב קטעים חדשים וקטעים מהעבר ושומר על מתכונת הטקס. מקהלת בית הספר בשירים ייחודיים, קטעי נגינה ופרקי תהילים מכתרים את השידור המיוחד לרגל יום השואה והגבורה.

המטרה לתת לתלמידים עצמת שייכות למסגרת בה הם מתחנכים, כמו לא להשכיח את מה שלמדו והפנימו בתוך חלל בית הספר. בוודאי הטכסים הייחודים שחוו במשך השנים, שגם השנה עקב הנסיבות המוזרות לא יישכחו מליבותיהם הפועמים של הילדים.

התגובות עד כה היו נהדרות מצד התלמידים בודאי ששמחו והתרגשו לפגוש את המורות, ממש כמו תגובות חיוביות שמגיעות מצד ההורים הרואים את טרחת המורים שהם בעצמם טרודים בימים אלה למשפחתם ולילדיהם שלהם.

הרב פדידה משמש דוגמא להשקעה בלתי נגמרת לצד מוריו וצוות המוסד החינוכי בניהולו, כאשר הואר מרבה בשיחות חיזוק ועידוד בימי 'הקרב' שנכפו עלינו.

גם ליום הזיכרון לחללי צה"ל מתכוון מנהל בית הספר לשדר לתלמידיו ולמורים שידור ייחודי, בהתאם לנסיבות ככולל קטעים מהעבר ובו ישולבו קטעים מהימים האלה. בשידור ישולבו קטעי הקראה מצולמים של ילדים מתוך בתיהם על מנת ליצור טקס אקטואלי ככל שניתן ולתת אפשרות ביטוי נוספת לילדים. בית ספר עוזיאל לאומנויות הוא בית ספר מוביל מבחינה טכנולוגית עם אולפן צילום ועריכה ואולפן הקלטות מקצועי והתשתית הזאת מאפשרת את קיומם המקצועי של התכנים.

נושאים: בית שמש, ימי הקורונה, ביס עוזיאל, הרב אוריאל פדידה
תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה
תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה
תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה
תלמידי עוזיאל בשיר לציון יום השואה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: