ככה ייעשה לאיש אשר התלמידים חפצים ביקרו

איך מפרגנים למורה מחנך נעדר מהכיתה המצוי בשירות מילואים מתמשך מאז ה-7 באוקטובר? מנגל על האש לו ולכל הפלוגה. היכן? קראו בידיעה הבאה.

תלמידים מפרגנים
תלמידים מפרגנים

כבר כמעט ארבעה חודשים שהרב אלי וינברגר, מחנך כיתה י"ב בישיבת אמית נחשון נמצא במילואים באיו"ש. תלמידי השכבה החליטו לפרגן לו להרים מנגל מפנק לכל הלוחמים בפלוגה שלו.
כדי להרים את הארוע, התלמידים גייסו כסף מכיסם הפרטי שלהם לטובת העניין, ורק אחרי שכולם תרמו כסף הם פנו לגיוס תרומות נוסף מבחוץ.
השבוע, היישר מפעילות מבצעית הגיעו הלוחמים יחד עם הרב וינברגר אל מחנה עופר, שם הרימו להם התלמידים ארוע מפנק מאל"ף ועד תי"ו. היה מדהים לראות את היוזמה של התלמידים, את הנחישות לגייס את הכסף, ללכת לקניות, לדאוג לפרטים הכי קטנים כדי שהפינוק יהיה מושלם וכמובן לנקות אחריהם למופת.
ינון יחזקאל ואורי סיגל, תלמידי שכבה יב ומיוזמי האירוע: "לא ראינו את המחנך שלנו כבר כמה חודשים, אנחנו יודעים שהוא שהוא עושה דברים חשובים מאוד, ולצורך כך עזב את אשתו והילדים, וגם עזב אותנו. החלטנו לפרגן לו ולחייליו, ולהראות להם שאכפת לנו, שאנחנו מעריכים מאוד את מה שהם עושים למעננו. היה קשה מאוד להניע את המהלך. לארגן מנגל ל90 לוחמים זה אירוע שלא היינו מתורגלים בו. כל תלמיד מהשכבה תרם כפי יכולתו, ולאחר מכן המשכנו לגייס כסף במקומות נוספים. גם בנוגע לארגון המנגל עצמו התייעצנו עם אנשים שמבינים בזה. בסוף הצלחנו בענק, דאגנו לכל מה שהיה צריך. עד הפרטים הקטנים. והגענו עם אווירה טובה. נתנו מעצמנו המון, אבל זה גם חיזק אותנו. הצלחנו לחזק אותם!".
הרב רפאל איש שלום, רכז השכבה: "משמח כל כך לראות שהתלמידים, שכבר 4 חודשים לומדים בישיבה ללא הרב אלי, המחנך שלהם, מתגעגעים אליו כל כך, אבל מפרגנים ותומכים בו. התחושה היא שהיה אירוע חזק ומיוחד במינו, התלמידים ארגנו את האירוע מתחילתו ועד סופו וחשבו על הפרטים הקטנים. רגע השיא של הערב היה כשהרב אלי יחד עם צוות הלוחמים הגיעו ישר מפעילות מבצעית, אל המנגל המושקע והמפנק שחיכה להם ערוך ומוכן יפה כל כך, בהובלת תלמידי השכבה. תלמידי השכבה היו גאים ברב שלהם, שמוביל לוחמים בפעילות מבצעית, והרב היה גאה בתלמידים שלו שככה יצאו מעצמם ורצו לתת עוד ולתרום. הרב אלי סיפר לבנים על הפעילות המבצעית, על האתגרים שעומדים בפניו, ועל התרומה הגדולה של העורף בכלל ושל התלמידים בפרט להבאת הניצחון וההצלחה במלחמה".
הרב איתי וייס, ראש הישיבה: "משמח לראות את התלמידים גדלים, לוקחים אחריות, יוזמים, מנהלים ומבצעים כל דבר שירצו - הכל, סביב חשיבה למען מי שזקוק ולמען תרומה לחברה. זכינו".

נושאים: אמית נחשון, מילואים, מחנך, מנגל
תלמידים מפרגנים
תלמידים מפרגנים
תלמידים מפרגנים
תלמידים מפרגנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: