יום א בשבוע- יום מתוק

תלמידי הישיבתית אמית נחשון מציעים מתכון אחר לפתוח בו את יום א בשבוע... הנה כך חשבו וכך הם נוהגים. יישר כוח.

קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים
קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים

כדי לעשות את יום ראשון לחיילים פחות מדכא, כי מי אוהב לעזוב את האוכל המפנק של אמא בבית ולחזור לאוכל הטבח הגדודי או למסטינג בשדה.. לא די לשמוע את את שירו של אהוד מנור, יום א בשבוע, זה יום א בשבוע,

פורץ בשיר פרוע, פורץ בשיר, פורץ בשיר פרוע כשהשבת יוצאת.

זה יום א בשבוע...

אז יש מי שמציע משהו שונה ליום א, לפתוח את הבוקר עם חיוך על הפנים עם קפה ומאפה ביד בלי להכאיב בכיס לפני שהם הולכים לבסיסים, חידשו תלמידי כיתה י"ב בישיבת אמית נחשון את הפינה החמה לחיילים מידי יום ראשון בסמוך לתחנה הרכבת בבית שמש.
המיזם יצא לדרך לפני הקורונה והופסק בגלל סגרים. כעת החליט לביא שרוני יחד עם חבריו לשכבה להחזיר אותו לפעילות סדירה לטובת החיילים.
התגובות מהחיילים והוריהם, כמו גם מעוברי אורח מחממות את הלב ומעידות על הנחיצות שלו. המימון כרגע עדיין מתקציב השנה שעברה וכן מתרומות של תושבי העיר בית שמש ששמעו על המיזם ובקשו ליטול בו חלק.
לביא שרוני, תלמיד כיתה י"ב שמפעיל את הפינה: "כל המטרה שלנו היא להעלות חיוך על הפנים של החיילים. חייל שרואה שאכפת לאזרחים ממנו, הוא יתן הרבה יותר לאזרחים כי הוא יבין שזה לא חד צדדי".
הרב נעם קריגמן, ראש ישיבת אמית נחשוון: "חינוך לציונות ולערכים מתחיל ונגמר בנתינה. גאה מאד מאד בתלמידים שלנו שיוזמים מיזמים של חסד ועשיה למען החברה הישראלית".

נושאים: חיילים, אמית נחשון, חיוך
קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים
קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים
קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים
קרדיט צילום תמונה: יניר טיטלבוים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: