אביו של איתן החטוף לתלמידי אמית נחשון: "יש לי כאן תפקיד לאומי"

תלמידי אמי"ת נחשון ביקרו במיצג משפחות החטופים בתל אבי, התרשמו ושבו משם טעוני רגשות והזדהות מלאי תקווה

מפגש בתל אביב
מפגש בתל אביב

בעיצומה של המלחמה, הגיעו אנשי מטה רשת אמית אל מאהל משפחות החטופים בתל אביב כדי להיות עמם בעת צרה. אנשי אמית האזינו לסיפורם האישי של החטופים, והביעו את תקוותם שישובו הביתה במהרה.
במקביל, תלמידי שכבה י"ב בישיבת אמית נחשון, במסגרת תכנית המכינה לחיים, נסעו גם הם השבוע למיצג משפחות החטופים בתל אביב.
התלמידים פגשו את צביקה מור, אביו של איתן שנחטף, שדיבר איתם על חיים של שליחות ועל אמונה גדולה. אחד התלמידים שאל אותו איך הגיוני שהבן שלו נמצא שבוי בעזה וככה הוא מדבר בעוצמה, באופטימיות ותחושת שליחות. צביקה ענה לו: "אני מאמין שאני צריך תמיד לשאול מה התפקיד שלי פה. הכי קל לי להיות בדיכאון. הבן שלי בעזה. אבל אני מבין שיש לי כאן תפקיד לאומי. לחזק ולרומם את רוח העם".
לאחר השיחה התכנסו התלמידים למעגל שירה, שיח ותפילה, שכל כך היה נצרך שם, במהלכו חיבקו את המשפחות והתפללו ביחד.
התלמיד איתן יפרח שיתף: "אחרי הביקור אצל משפחות החטופים, הרגשתי שעשיתי את אחד הדברים הכי משמעותיים שעשיתי עד עכשיו כל החיים".
הרב רפאל איש שלום, רכז שכבת י"ב: "בימים כל כך גדולים עבור העם שלנו, אנחנו זוכים שבני הנוער שלנו לוקחים אחריות, מובילים, ומכוונים את העשייה שלהם למען החברה הישראלית".
הרב איתי וייס, ראש ישיבת אמית נחשון: "כאנשי חינוך אנחנו שואלים את עצמנו - מה תפקידנו בעת הזאת? מסתבר שהתלמידים יודעים היטב את התשובה: לחבק, לחזק, ולהיות שם למען אחינו האהובים מתוך אמונה, תפילה ועוצמה גדולה".

נושאים: אמית נחשון, בית שמש, תל אביב
מפגש בתל אביב
מפגש בתל אביב
מפגש בתל אביב
מפגש בתל אביב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: