טקס מצוינות והצטיינות כדרך חיים במופת לוי אשכול.

באשכול כל תלמיד יחווה הצלחות משמעותיות שתורמות לפיתוח הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות שלו

מקבלים תעודות
מקבלים תעודות

במופת לוי אשכול מאמינים כי כל תלמיד הוא "יצירה מיוחדת במינה" ומקיימים לאורך השנה למידה משמעותית, אשר מבוססת על השקעה מרובה בשעות ומשאבים, צוות חינוכי חולם, דואג ועמל ימים כלילות להניח תשתית לפיתוח וטיפוח תרבות של הצטיינות ערכית חברתית לצד מצוינות לימודית. להביא כל תלמיד למיצוי יכולותיו האישיות. בית ספר מופת אשכול מספק לכל ילד אפשרות להגשים את עצמו, לגלות את היכולות והכישרונות הטמונים בו, מתחשב בפוטנציאל האישי של כל תלמיד ובצרכים האמיתיים שלו.

במשפחת אשכול דואגים שכל תלמיד יחווה הצלחות משמעותיות שתורמות לפיתוח הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות שלו. לצוות החינוכי כלים, ניסיון וידע ייחודי המאפשר לילדים לבצע קפיצת מדרגה אישית, חברתית וקהילתית.

בטקס מכובד לרגל סיום שנה"ל הוענקו תעודות הוקרה לתלמידים ולהוריהם הגאים. נבחרו תלמידים ערכיים, רגישים לזולת, אשר מקדישים את מרצם וזמנם לפעילויות בתחום החברתי ערכי, תורמים לחברה, ולתלמידים אשר הלימודים הם קודש עבורם, עקביות, התמדה וכוח רצון מאפיינים אותם. לנו במופת לוי אשכול ברור כי על עצם הרצון ללמוד והשאיפה לדעת ועל נתינה מעצמם ללא תנאים וסייגים, ראויים הם למלוא ההערכה וההערצה.

נושאים: מצויינות, מופת, לוי אשכול, בית שמש
מקבלים תעודות
מקבלים תעודות
מקבלים תעודות
מקבלים תעודות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: