חילופים בהנהגת ההורים של ביס הראל

סלי עובדיה ויואב ברוורמן יחליפו את יו"ר הנהגת ההורים הפורש ד"ר יוסף עדיחי כהן שימשיך לתרום לביה"ס דרך עמותת ההורים.

5 / 5 ☆ מדרגים: 2
סלי עובדיה
סלי עובדיה

בתחילת השנה התאחד ביה"ס הראל תחת קורת גג אחת, ועכשיו גם מרענן את פני הנהגת ההורים. אחרי תקופה ארוכה בה כיהן כיו"ר הנהגת ההורים, ד"ר יוסף עדיחי כהן, הודיע על סיום תפקידו.

בישיבה חגיגית ( בזום) של הנהגת ההורים של ביה"ס הראל ברמת בית שמש א לרגל פתיחת שנת הלימודים, נבחרו השבוע יואב ברוורמן וסלי עובדיה ליושבי ראש משותפים של הנהגת ההורים של בי"ס הראל.

הם יחליפו את ד"ר יוסף עדיחי כהן ששימש בתפקיד לסירוגין משנת 2004, בחלק מהשנים, בעת ששימש גם כיו"ר הנהגת ההורים העירונית, יחד עם הרווה פרנק.

כהן מסר: "אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי להיות שותף לייסוד בית ספר הראל, ולשאת בתפקיד יו"ר הנהגת ההורים. מאז שהוקם, התבלט בית ספר הראל בשיתוף הפעולה המצוין בין ההורים לבין הצוות החינוכי בהובלת המנהלת המייסדת מירב צדוק, אריאלה באום וכיום הרב יאיר בלולו.

שיתוף פעולה יוצא דופן זה, הוא מפתח חשוב בהצלחתו של בי"ס הראל, והיותו בית ספר מוביל בחינוך לערכים ולמצויינות, בבית שמש, וגם מחוצה לה. אמשיך לתרום לבי"ס דרך 'עמותת ההורים' ( חוג הידידים של בית ספר הראל)".

בהסכמה כללית נבחרו לתפקיד יושבי ראש משותפים, יואב ברוורמן, מהפעילים הבולטים למען הקהילה ברמת בית שמש ובבית שמש. יואב, פעיל ותיק בהנהגת ההורים העירונית ומופקד בה על תחום החינוך המיוחד. יואב ברוורמן, מוותיקי סיירת הורים בעיר, ומי שנכון לכל משימה למען הקהילה.

לצידו תכהן סלי עובדיה, פעילה ותיקה גם היא בתחומי החינוך בבית שמש, מלווה משפחות כלכלית במסגרת ארגון 'פעמונים' ומי שייסדה את סניף אקי"ם בבית שמש אשר נותן מענה להורים בעלי צרכים מיוחדים ( צמי"ד) בכל הקשור לזכותיהם.

מנהל בי"ס הרב יאיר בלולו ברך על בחירת ההורים והביע בטחונו שמסורת ההצלחות של בי"ס הראל תלך ותתעצם.

בהזדמנות זו נאמר תודה לדר עדיחי כהן על התקופה הארוכה בה תרם תרומה משמעותית לקידום החינוך בעיר בכלל ובשכונת מגוריו בפרט, ונאחל הצלחה לשניים שקיבלו על עצמם את האחריות לדאוג להמשכיות .

נושאים: בית שמש, ביס הראל, דר יוסף עדיחי כהן, הנהגת ההורים
סלי עובדיה
סלי עובדיה
סלי עובדיה
סלי עובדיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:52 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
חילופים בהנהגת ההורים של ביס הראל
המעריץ הסודינכתבה ביום שישי, 02 באוקטובר 2020, 06:37

סלי, הבת דודה הכי טובה בעולם. עלי והצליחי

חילופים בהנהגת ההורים של ביס הראל
הרב בריח 2
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 02 באוקטובר 2020, 05:30

בהצלחה ליואב ברוורמן וסלי עובדיה בתפקיד,עלו והצליחו

חילופים בהנהגת ההורים של ביס הראל
רמי
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 02 באוקטובר 2020, 05:28

בחירה מצויינת !!!