חודשה מסורת החידונים בעיר- החידון הראשון בסימן העמקת הכרת המורשת בשיתוף קק"ל

האתגרים והקשיים העומדים בפני מערכת החינוך יצרו הזדמנות מצוינת לחדש מסורת עבר באמצעות חידוש חידוני תלמידים. ויש הבטחה לקיים חידון גם בשנה הבאה.

בימת החידון
בימת החידון
שיתוף פעולה בין קק"ל ומינהל החינוך בבית שמש הניב חידוש מסורת קיימת במינהל החינוך לקיים חידון מורשת וידיעת הארץ. מוסדות חינוך ממלכתיים בעיר הוזמנו להשתתף בחידוש המסורת. 7 בתי ספר נרשמו ליוזמה הברוכה בתקופה בה טוענים רבות לצמצום הידע אצל תלמידינו בשל הקורונה ותוצאותיה. אחת מההשלכות החמורות היא כמובן הפגיעה בידע שהתלמידים צוברים בין 4 קירות או במסגרת טיולי מסלולים ברחבי הארץ.

מוסדות החינוך שנרשמו לחידון קיבלו ערכות לימוד המתאימות לשילוב בנושאים של ציונות, מורשת וקק"ל, סיפור הקמתה של המדינה. המורים וצוות המנחים לקיים שת"פ הזה קיבלו גם חוברות ועזרים שונים להעשיר את התלמידים. בסופה של תחרות פנימית בכל מסגרת נבחרו המצטיינים לעמוד תחת מטריית חידון מורשת בשיתוף קק"ל.

שבעת הכוכבים שנרשמו למסגרת הם בגין, יצחק נבון (שפות לשעבר) גשר (כולל כיתה ו לוין) עוזיאל אורות בנים אורות בנות והראל. משום מה נפקדו בתי הספר של רשת אהבת ישראל.

מינהל החינוך שיזם את הפעילות מציין בדף הפייסבוק שלו את "חשיבות השיעור שהועבר לתלמידים, שיעור בהתמדה, ברצון להתאמץ ולהעמיק עוד קצת על אף האתגרים וקשיי התקופה".

והיו גם זוכים בחידון, כמובן כל המשתתפים אשר השכילו והרחיבו דעת, מעל כולם בלטו נעם ברון (מקום ראשון) ואיתיאל גרוס מביה"ס אורות בנים (מקום שני) ידידיה אנסבכר (מקום שלישי) ביה"ס הראל ועדיאל הרוש.

בירכה את המשתתפים ראש מינהל החינוך הגב' שרי דרור: "יושבים הרבה חברים שלכם שמגלים אחריות בצורות מגוונות. אתם, מתמודדים, בחרתם לקחת אחריות נוספת על עצמכם וללמוד לקראת החידון. הבחירה להשקיע בלמידה על העיר שלנו ועל ערכי קק"ל מבטאת שאיפה של כל אחת ואחד להמשיך ולצמוח, להמשיך ולגלות עוד אחריות. גאים בכל המשתתפות והמשתתפים וכמובן בזוכים היקרים. יישר כח למורים ומנהלי בתי הספר שתמכו בכם גם בהכנה וגם כעת כאן בחידון."

שרי דרור הבטיחה להמשיך את המסורת גם בשנה הבעה בתקווה שעד אז כבר נחזור לשגרת החים ונהנה בלי קורונה בכלל.

הנחה ברוב טעם כהרגלו, איש החינוך ודובר העירייה לשעבר יהודה גור אריה.

נושאים: קקל, עיריית בית שמש, מנהל חינוך, שרי דרור, חידונים
בימת החידון
בימת החידון
בימת החידון
בימת החידון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: