הממונה על החמ"ד החלה בסדרת פגישות להעמקת הידע על המוסדות הפועלים בעיר

ובמפתיע שמעה רינה הולנדר גם על מחסור בכיתות ובעיקר על רצון לפעילות חמ"ד משותפת. המסע החל בביקור בארבעה מוסדות וימשיך בימים הקרובים להעמקת ההיכרות עם כל הגופים בחמ"ד.

מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל
מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל

המשנה לרה"ע רינה הולנדר, האחראית לחינוך הממ"ד בעיר, החלה בסבב ביקורים בבתי הספר בבית שמש. הולנדר מכירה את מערכת החינוך מזוית אחרת, הפעם היא נכנסת לעובי הקורה להבין, להרחיב דעת, להשכיל בידע כדי להיערך לבאות. הביקורים האלה חשובים לשני הצדדים גם לעירייה וגל לממונה על המוסדות, אגב מבחינת תוכן רינה הולנדר לא יכולה להתערב. אל הולנדר נלוו ד"ר יוסי כהן, איש חינוך על מלא מלא, ותחיה טואף, השניים מלווים את הולנדר בפעילותה בתחום החינוך.

במהלך הסיורים, פגשה הולנדר מנהלי מוסדות החינוך עוזיאל (בתמונה עם המנהל) באהבת ישראל בנים, חב"ד בנות ואורות בנות. שני מוסדות על טהרת הבנות אחד בנים בלבד והשני מעורב בנים בנות. המנהלים הציגו את פעילות בתי הספר, עמדו על האתגרים והצרכים וכן על ההצלחות הרבות של המוסדות השונים. בשבועות הקרובים יגיעו הולנדר וחבריה לכל מוסדות החמ"ד בעיר להשלים מסע היכרות ראשון. אגב בבי, ס הראל ממ"ד ברמת בית שמש א ניהלה הולנדר עם מנהל בית הספר, הביקור יותאם למועד אחר פנוי לשני הצדדים.

הולנדר שמעה על מחסור בכתות לימוד, אם עד כה חשבנו שהמחסור קיים רק במערך החינוך החרדי הנה סיור אחד וכבר מתגלים חוסרים גם בממ"ד. מסקנה ראשונית מהביקורים, כאמור בחלק ממוסדות החינוך היא הרצון ליצור חיבור מערכתי בין החינוך הממ"ד בכל בית שמש. פעילות חינוכית ערכית כמו תחרויות, כמו חידונים, כמו פעילות ספורט משותפת וכד.
סיכום מפי המשנה לרה"ע רינה הולנדר: "יש לנו מוסדות חינוך מצוינים, וקהילות מצוינות. המטרה שלי בזמן הקרוב היא ליצור פעילויות משותפות לבתי הספר והקהילות וכן לדאוג לפרסום העשיה המצוינת המתקיימת פה בעיר בבתי הספר של החמ"ד. הקהילות הדתיות לאומיות בעיר חזקות ומגובשות, המטרה שלנו היא להשאיר את הצעירים שלנו בעיר, ואחת הדרכים היא להביא לידיעתם את האופציות החינוכיות הרבות עבור ילדיהם. בנוסף, רשמתי בפניי את הצרכים השונים של בתי הספר, ואמשיך לפעול בכדי שכל בית ספר יקבל את המענה שהוא זקוק לו כדי להתפתח ולהמשיך לחנך את ילדינו

נושאים: חמד, בית שמש, רינה הולנדר.
מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל
מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל
מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל
מבקרת בעוזיאל הולנדר עם המנהל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: