פניה לנתניהו: הבא את מפעלי פייזר לבית שמש

גם סיעת הליכוד מבקשת מראש הממשלה להביא את מפעלי המחקר של פייזר לבית שמש. בית שמש מצטרפת לתחרות מול באר שבע. בינתיים.

מן הסתם ישראל כץ יתמוך
מן הסתם ישראל כץ יתמוך

דנילוביץ מבאר שבע ביקש מראש הממשלה להקים את מרכז המחקר של פייזר במרחב הנגב, עדיף בבאר שבע. הנה עתה הולכים בעקבותיו חברי סיעת הליכוד בעיר ומבקשים מראש הממשלה להביא את מרכז המחקר של פייזר לכאן. בעיה קטנה, כדי להקים מרכז מחקר צריך אקדמיה סמוכה ממנה יישאבו עובדי המחקר והפיתוח. בבית שמש אין מוסד אקדמי, האם אפשרי?

לדעת חברי מועצת העיר של הליכוד- כן. המרחק של בית שמש מירושלים או מתל אביב ואפילו מבאר שבע אינו כזה שיכול למנוע פיתוח בבית שמש.

הבוקר שיגרו חברי מועצת העיר בשיתוף יו"ר הנהגת העובדים מכתב לראש הממשלה. לאור ריבוי הקולות בדבר האפשרות להקמת מרכז למחקר ויצור של חברת פייזר בישראל, פנינו הבוקר לראש הממשלה וביקשנו ממנו, בהמשך לשיחות הרבות שלנו איתו על מצבה הכלכלי של העיר, לסייע בהקמת מרכז שכזה בעירנו.

אנו מבינים שהדרך העיקרית לקידום התעשייה והתעסוקה בעיר עוברת במשיכת גופים גדולים לבית שמש.

"אנו קוראים לך ומבקשים ממך לפעול להביא את חברת פייזר לבית שמש. עירנו אמנם שופעת (?!) באזורי תעשיה ושטחי מסחר אך חסרה במפעלים משמעותיים שיעזרו לבסס את הכלכלה המקומית.

הקמת מפעל כזה בעיר תסייע לעיר לצאת מהמשבר הכלכלי בו היא נמצאת. תזניק את הכלכלה ותייצר עוד מקומות עבודה. תייבא אוכלוסיות חדשות ותמצב את בית שמש במקום בו היא אמורה להיות עיר מתקדמת ומתפתחת".

סיעת הליכוד מוכיחה כי היא יודעת לדאוג לעיר ולצרכיה. אגב עליזה בלוך אינה מכותבת במכתב.

נושאים: פייזר, נתניהו, סיעת היכוד, בית שמש
מן הסתם ישראל כץ יתמוך
מן הסתם ישראל כץ יתמוך
מן הסתם ישראל כץ יתמוך
מן הסתם ישראל כץ יתמוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: