גיבורי האש בתחנת כיבוי בית שמש

אור זרקור הופנה אתמול לעבר אוכלוסייתה עם צרכים ממיוחדים. בתה של ח"כ טלי גוטליב נמצאה בלב הסערה התקשורתית. כיבוי אש מוכיחים שיש אנשים עם לב אדם

ציום: דוברות כיבוי אש והצלה
ציום: דוברות כיבוי אש והצלה

תלמידים עם צרכים מיוחדים מ ישיבת ״בינת דניאל״, שהגיעו לביקור בתחנת כיבוי האש העירונית בבית שמש, זכו להכיר מקרוב את לוחמי האש ורכבי הכיבוי.

היום התארחו בתחנה אזורית בית שמש קבוצה של תלמידים עם צרכים מיוחדים, חלקם מתניידים על כיסא גלגלים, לוחמי האש ומפקד התחנה קיבלו אותם בחום ואהבה והכינו להם שלל הפתעות ופעילויות. במהלך הביקור קיבלו התלמידים הסבר על תפקידו של הכבאי, בליווי הדגמה של צוות כיבוי ושימוש בציוד מקצועי. הילדים זכו להכיר מקרוב את רכבי הכיבוי, הצטלמו לידם, ואף התנסו בהתזת מים מזרנוק כיבוי אש. בסיום הפעילות חולקו לילדים ערכות יצירה, חומרי הסברה והפתעות.

יש לציין שהתלמידים התרגשו מאוד לראות את לוחמי האש, התעניינו ושאלו שאלות על תפקידם של לוחמי האש וכיצד ניתן למנוע אסונות שנגרמים מאש. בנוסף לוחמי האש הגשימו את חלומו של תלמיד אחד בקבוצה שחולם להיות לוחם אש, על מנת לתת לו חוויה מהנה וייחודית הלבישו את התלמיד בבגדי לוחם אש ונתנו לו להשפריץ מים ממשאית הכיבוי.

טפסר משנה ראובן יצחק, מפקד תחנה אזורית בית שמש: "שיתוף הפעולה הפורה בין תחנה אזורית בית שמש לבין הקהילה מוליד הרבה אירועים מרגשים, מעצימים ומספקים. לוחמי האש והמפקדים בתחנה יוצאים מגדרם כדי לתת חוויה יוצאת מהכלל לתלמידי החינוך מיוחד. אנו תמיד שמחים להזמין אלינו לתחנות הכיבוי את תלמידי החינוך המיוחד ובני משפחותיהם ולראות את האושר בעיניים שלהם כשהם פוגשים את לוחמי האש ועורכים היכרות עם כוחות החילוץ וההצלה אותם הם מעריצים מרחוק. זה מחמם את הלב ונותן תחושת סיפוק לכולנו".

ואם תרצו הוסיפו את הידיעה זו לשל הידיעות שעלו אתמול סביב אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים. (ההתקפה הבוטה על ביתה של ח"כ גוטליב) והנה לכם עד כמה החברה שלנו מגוונת. יש אנשים עם לב של אבן, כיבוי אש מוכיחים שיש הפוך מהם, יש יותר אנשים עם לב אדם. מזל.

נושאים: צרכים מיוחדים, כיבוי אש, בית שמש, ישיבת בינת דניאל.
ציום: דוברות כיבוי אש והצלה
ציום: דוברות כיבוי אש והצלה
ציום: דוברות כיבוי אש והצלה
ציום: דוברות כיבוי אש והצלה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: