בצמרת אליפות הלשון העברית: מעיין שמחה וייס מאולפנת אמית נגה

מקום שני באולימפיאדת הלשון העברית של החוג ללשון באוניברסטית תל אביב, הישג מרשים לבת כיתה ח.

מעיין שמחה וייס
מעיין שמחה וייס

אם אין לנו גאווה מציוני הבגרות או מהצטיינות מערכת החינוך שלנו בדירוג מוסדות חינוך מצטיינים, הנה לנו רגע של נחת שתלמידה מאולפנת נוגה גורמת לנו.

מעיין שמחה וייס, תלמידת כיתה ח' באולפנת אמית נגה בית שמש הגיעה לצמרת אולימפיאדת הלשון העברית של החוג ללשון באוניברסיטת תל אביב ושל מועדון המתמטיקאי הצעיר – וקטפה את המקום השני בקטגוריית כיתות ז'-ט'.
האולימפיאדה נוסדה במטרה לחשוף את הנוער להתבוננות רחבה יותר בשפה, באמצעות אתגרים לשוניים וחידות לא שגרתיות, שהם אינם נחשפים להם במסגרות החינוך הרגילות. השאלות בתחרות כללו תרגילי הגיון לשוני, פענוח צפנים, חידות של חוקיות משווה בלשונות שמות עתיקות, פירושי מילים, ניבים ועוד.
בתגובה לזכייה אמרה מעיין שמחה וייס: "הגמר נערך באוניברסיטת תל אביב וארך כ3 שעות, המבחן היה בנוי מסוגים שונים של שאלות בלשון, כמו פענוח צפנים, ידע כללי בלשון ועוד. לא היה קל, השקעתי בתחרות הזאת הרבה מאמץ ואני שמחה שהשקעתי השתלמה".
מרים קורן ואיריס אליהו, מנהלות האולפנה: "הזכייה של מעיין מחדדת את כישוריה המרובים במגוון תחומים וגם את החוכמה הגנוזה בשפה העברית שמשלבת ישן וחדש בצורה שנונה, קסומה ומופלאה".

סיבה לנחת, והזדמנות ליזימון למליאת מועצת העיר לקבל הוקרה. כבוד!!!

נושאים: אולפנת נוגה, אוניברסיטת תל אביב, אולימפיאדה. בית שמש
מעיין שמחה וייס
מעיין שמחה וייס
מעיין שמחה וייס
מעיין שמחה וייס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: