בנות עתיד שחר העניקו משלוח מנות לאיחוד והצלה

משלוח מנות היא מצווה חשובה, בנות עתיד שחר הוסיפו לה חן משלהם והחליטו גם להכיר תודה למי שעמל וטורח בכל יום, ובכל שעה למען הציבור, והעניקו למתנדבים משלוח מנות ש'חרג' מהנדרש. כל הכבוד.

איחוד והצלה עם משלוח מנות
איחוד והצלה עם משלוח מנות

מעריכות ומוקירות את מתנדבי איחוד הצלה סניף בית שמש. בנות כתה יא2 מבית ספר עתיד שחר בבית שמש העניקו לראש הסניף ,דוד לף, משלוח מנות גדול ומיוחד. משלוח המנות מיועד למתנדבים שנותנים מעצמם למען אחרים במשך השנה. הנהלת הסניף והמתנדבים מודים לבנות ולבית הספר עתיד שחר.
וכך כתבו במכתב התודה שצירפו למשלוח המנות: לכבוד צוות איחוד הצלה בית שמש
אנו בנות כיתה יא2 בבית ספר עתיד שחר, רוצות לעשות משהו שיראה את התודה הגדולה שלנו אליכם. כרגע, עם ישראל וגם העולם נמצא במצב מאוד קשה מבחינה רפואית וכלכלית. הקורונה שהגיעה אלינו בדיוק לפני שנה תיעתעה את העולם והמדינה, ראינו את המצב הקשה שנכנסנו אליו. ואתם אלו שהצלחתם להשאיר את האנשים בעירנו עם רגליים על הקרקע. רצינו לומר לכם תודה ענקית!! על כך שאתם תורמים חלק מאוד גדול מהחיים שלכם בשביל אנשים אחרים, בשביל שאנחנו נוכל להישאר בבריאות שלמה. עם ישראל עבר מצבים מאוד קשים לאורך כל ההיסטוריה הגענו למצבים שבהם אנו נמצאים באפיסת כוחות גדולים, ולמרות כל זה, יצאנו ממצבים אתם אלו שמאז ומתמיד עזרתם ועל כך רצינו להודות לכם , הקשים ביותר- בזכותכם! תמיד אומרים שהלימוד של אנשים בא לידי ביטוי מתי שהם צריכים לעשות אותו בפועל- וכולנו ראינו את התרומה המדהימה שלכם למדינה. בכל תקופה ותקופה. "הכרת תודה היא זיכרון שבלב". אנו בטוחים שיש מספר לא מבוטל של אנשים במדינת ישראל שמודים לכם מכל הלב על כך שהצלתם להם את החיים! וגם על האנשים שלא היה מה לעשות במצבם, החיוך שלכם כל יום, המאמץ והתרומה זה משהו שיזכר לעולמים. כמה מילים נוכל לומר כדי להעביר לכם את הערכה שיש לנו כלפיכם? תודה על החיוך שהעלתם לנו כל יום במשך שנים למרות שהייתם אחרי יום קשה, תודה על החיבוק החם והליטוף בימים שהיינו צריכים את זה- במיוחד במצב הקורונה. תודה על האכפתיות העצומה שלכם, שלמרות שעברו שנים לאחר הטיפול הראשון אתם עדיין תזכרו את אותו אדם. תודה על ה- 100 % מקצועיות שלכם, שהשקעתם חיים שלמים ועדיין משקיעים מאמצים רבים של כוחות, תודה על המסירות נפש שלכם, שתעשו הכל בשביל חיי אדם אחרים. תודה על הסבלנות, האנושיות והאמפטיה שלכם שרק בזכותכם כולנו למדנו שלמרות כל המצב הקשה אנחנו נזכרים שאנו בני אדם סה"כ, ולפעמיים מילה טובה ואכפתיות יכולה לעזור. תודה על הטיפולים המסורים והיחס הטוב לב של כולם! אין מה לומר... זכינו בכם! אנו בית ספר עתיד שחר שולח תודות ענקיות ורוצה להראות לכם שאנו בהחלט איתכם בכל צעד וצעד שאתם עושים ובכל מסירות נפש. כל המדינה מצדיעה לכם! לכן, חשבנו על משהו חמוד לתת לכם בתקופה זו, שאולי יכול להראות את הערכה שלנו כלפיכם. למרות שמדובר במשהו סימלי הוא מסמל המון בשבילנו ואנו מקווים שגם בשבילכם.
המון תודות כיתה יא2 בבית ספר עתיד שחר.

נושאים: איחוד והצלה, עתיד שחר, בית שמש, פורים
איחוד והצלה עם משלוח מנות
איחוד והצלה עם משלוח מנות
איחוד והצלה עם משלוח מנות
איחוד והצלה עם משלוח מנות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: