במדרשת בית שמש מסכמים חודש ספטמבר עמוס בפעילות

שותפות בפעילות יזומה בידי ארגונים שונים וגם פעילות עצמאית בידי בנות השירות הלאומי המהווה שלד צוות המדרשה

צילום: המדרשה
צילום: המדרשה

גם השנה הגיעו מדריכות חדשות אל המדרשה, במסגרת שנת שירות לאומי. לאחר הכשרה אינטנסיבית ירדו הבנות אל השטח עם שלל פעילויות בבתי הספר, מתנ"ס וגם לקהילה. על קצה המזלג ממה שהיה בפעילות העניפה בחודש האחרון :

הפסקות פעילות לקראת ראש השנה בבתי הספר. התלמידים נהנו מתחנות, הכינו כרטיסי ברכה שנשלחו לקשישים ועל הדרך הכירו את סימני ראש השנה .

בשיתוף מתנ"ס פסגות השבע חולקו ערכות משפחתיות לראש השנה. המשפחות נהנו מכרטיסי שיתוף, יצירה לחג ומשחק בהכנה עצמית.

במסגרת פסטיבל בית שמש שהופק על ידי עיריית בית שמש התקיים, הפנינג לקהילה. שלל תחנות לכל המשפחה שהתקיים בפארק התפוח בחוה"מ הסוכות שחקן אורח יצירת פסיפס ועוד ועוד. המשתתפים חוו את חג הסוכות עם סוכת בריחה שהחזירה אותם לתקופת המעברה, עלו לרגל בהצגה פעילה, שאבו ויצרו להם חלוק נחל משמח הביתה, ועוד תחנות פעילות ומגוונות.

תודה לעמותת קהילה ולכל השותפים.

האושפיזין הגיעו אל ההופעה באמפי בבית שמש. הילדים הוזמנו לחפש את מתנדבי המדרשה, משצ"ים מבית ספר ברנקו וויס בעיר, ולהכנס להגרלה נושאת פרסים.

גם בתל ירמות, בשיתוף פעולה עם מחלקת התיירות בעיר ורשות העתיקות ,הוזמנו המשתתפים להאיר ארץ את התנ"ך עם הסיפור התנ"כי של תל ירמות בתחנה ההדרכה של מדרשת בית שמש.

נעה קהלת, מנהלת המדרשה מסכמת ואומרת: היה לנו חודש עמוס וגדוש פעילות. שמחנו לראות את הקהל הרב והמגוון שמגיע ומשתתף. זאת רק פתיחת השנה ובתוכנית עוד פעילויות רבות לכל תושבי העיר. שמחים שיש לנו את הזכות להביא פעילות איכותית לתושבי העיר ומזמינים את כולם לעקוב ולהשתתף בפעילויות הבאות לאורך השנה.

ההודעה נמסרה ע"י צוות מדרשת בית שמש

נושאים: מדרשת בית שמש, שירות לאומי
צילום: המדרשה
צילום: המדרשה
צילום: המדרשה
צילום: המדרשה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: