בלוך לנתניהו במפגש ראשי הרשויות: "הזום לא חלופה לתלמידים"

בלוך הצהירה לפני נתניהו כי בידה תכנית להפעלת מערכת החינוך בעיר כאשר הדבר יתאפשר מיד לאחר החגים. מה התכנית? בלוך: "אשמח להציגה בפניך".

נתניהו ובלוך בזום
נתניהו ובלוך בזום

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך הייתה בין 200 ראשי הרשויות שנפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול. זו הפעם הראשונה בה נפגש ראש הממשלה עם ראשי רשויות בפורום רחב ביותר שכלל כ-200 ראשי רשויות מכל רחבי הארץ.

הפגישה הוירטואלית התקיימה בזום, והיא חשובה לשני הצדדים, גם לראש הממשלה וגם לרשויות המקומיות. טבעי שבפגישה כזו לא כולם מדברים, ומי שדיבר בודאי השמיע שם דברים חשובים לעירו.

ההחלטה הסופית היתה לצרף את חיים ביבס יו"ר המרכז לשלטון מקומי כמשקיף בוועדה הקורונה, החלטה מאוחרת אבל החלטה חשובה. טוב שיהיה מי שישמיע קולם של נציגי הרשויות.

כאמור גם ראש העיר שלנו השתתפה בפגישת ראשי רשויות עם ראש הממשלה, הגב' בלוך:"לא ניתן להפקיד את מערכת החינוך רק בידי הזום. הזום הוא לא חלופה עבור התלמידים הרבים בעירי. אני עובדת על תוכנית מקיפה שהזום הוא חלק ממנה. אשמח להציג בפניך את התוכנית"

רה"מ נתניהו בשיחה עם ראשי ערים: "נחזור למתווה הרמזור בהקדם האפשרי. אנחנו בקשר עם פוטין וסגן נשיא ארה"ב כדי להגיע לבדיקות מהירות מאוד. בתום הדיון, רה"מ נענה לבקשתם והחליט למנות את חיים ביבס למשקיף הרשויות בקבינט הקורונה"

ח,כ קטי שיטרית מהליכוד: ,אני מברכת על הצטרפותו של יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין, חיים ביבס, לקבינט הקורונה. הצטרפותו של ביבס מהווה חיזוק משמעותי, דבר שיתבטא בסיוע לרשויות המקומיות במיגור המגיפה. מינוי מצוין של נתניהו". שיטרית לא התייחסה לדברי בלוך בזום.

מה תכניתה של בלוך? וכיצד היא באמת נערכת לפתיחה אפשרית של מערכת החינוך אחרי תום ימי הסגר, כאשר נקבל נביא את המידע לפניכם.

נושאים: בית שמש, בנימין נתניהו, עליזה בלוך, קורונה
נתניהו ובלוך בזום
נתניהו ובלוך בזום
נתניהו ובלוך בזום
נתניהו ובלוך בזום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: