בחילות, הקאות, כאבי ראש לתלמידי בית ספר קרוב

מה פשר הריחות הרעים מהם סובלים ילדי בית הספר, הצוות והמורים? את השאלה הזו יציגו לפני מנהל מחוז ירושלים במשרד להגנת הסביבה.

בית ספר קרוב
בית ספר קרוב

מה פשר הריחות הרעים מהם סובלים ילדי בי"ס קרוב? תלמידי בי"ס קרוב לומדים במה שהיה פעם ביה"ס היסודי אבן העזר ליד מושב נחם, בסמוך למועצה האזורית מטה יהודה. הילדים, וצוות המורים, וגם הורים התלוננו באחרונה על בחילות, כאבי עיניים, שריפות בעיניים, ועוד על תחושות לא נעימות הגורמות להם לכאב ראש.

זה כמה שבועות שההורים מנסים לקבל מידע, ובעיקר מה עושים כדי לצמצם או לבטל את התופעה. עד כה נתקלו בחוסר אונים משווע ולכן פנו והזמינו את ההורים למפגש עם מנהל מחוז ירושלים במשרד להגנת הסביבה מר שוני גולדברגר. למפגש הזה שהוגדר כמפגש חירום הוזמנו גם מר שלומי מגנזי סגן ראש מועצת מטה יהודה וראש מינהל החינוך במועצה ניב בר גיא.

הנהגת ההורים פנתה לכלל הורים להגיע למפגש לשמוע ובעיקר להציג שאלות. נוכחות מסיבית של מאות הורים שיזעקו את האמירה שכך אי אפשר להמשיך תגרום למועצה להשקיע את המשאבים הדרושים לפתרון הבעיה.

וועד ההורים יזם את המפגש הזה ורואה בנוכחות כמותית היענות ליצור לחץ כדי למצוא פתרון. הורי תלמידים מקרוב מוזמנים להגיע. המפגש הערב בשעה שמונה בערב בבית הספר.

ביקשנו התייחסות מנהל היחידה האזורית שורק, מר אבי ברכה. עד כה לא הגיחעה כל תגובה ממנו.

נושאים: איכות הסביבה
בית ספר קרוב
בית ספר קרוב
בית ספר קרוב
בית ספר קרוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: