אין ספריות, אבל יש ספרים ברחובות

משרד התרבות הורה לסגור את הספריות לציבור, העירייה הגיבה בהוצאת ספרים להשאלה ברחובות. והכל עבר חיטוי

ספריות רחוב
ספריות רחוב

משרד התרבות הורה לסגור את הספריות העירוניות, עיריית בית שמש הגיבה בהוצאת ספרים לרחוב, לא להשבית ספרים מילדי ישראל.. בעיר הוצבו ספריות רחוב בשכונות השונות. תושבים יוכלו לגשת ליטול ספרים ואף לתרום מהספרייה הבייתית ספרים למיזם. כל ספר נעטף בניילון בהתאם להוראות משרד הבריאות וכל ספר שיוחזר יחטא וימסר לעטיפה מחדש. את הפרויקט מובילה רינה הולנדר סגנית ראש העיר בית שמש וממונה על הספריות העירוניות בעיר בית שמש.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "אם התושבים שלנו לא יכולים להגיע לספרייה , הספרייה תגיע לתושב. לא אסכים שילדי בית שמש והתושבים יבודדו גם מהספרים. ולכן בזמן היציאות הממוקדות של התושבים בהתאם להוראות החרום חשובה לי גם הדאגה לנפש ולרוח. הספר מעניק לילדי העיר , ואני מקווה שגם להורים, מפלט מבורך בתקופה מורכבת זו. פינות החמד בעיר יקבלו גם חיזוק תרבותי"

עו"ד רינה הולנדר סגנית רה"ע: "גם בעידן הטכנולוגי, אין תחליף לספר מודפס. אנחנו פועלים כל העת כדי להרחיב את שירותי הספריה ולהנגיש אותה לציבור רחב ככל שניתן.

אתגר הקורונה בבית שמש הציב בפנינו אתגר: הקמה מהירה של ספריות הרחוב שחלמנו עליהן מזמן, כדי לשרת את הקהל המצוי כעת בבתים. ברוך ה', עמדנו באתגר והשבוע הצבנו 3 ספריות בתקווה שבעתיד נוכל להרחיב את המיזם. אנחנו מזמינים אתכם לקרא וגם לתרום ספרים במצב טוב - בהתאם להנחיות המוצבות על הכונניות.

תודה רבה לאורנה נחמני, רותי דרעי וצוות הספריה."

נושאים: ספריה עירונית, בית שמש, משרד התרבת
ספריות רחוב
ספריות רחוב
ספריות רחוב
ספריות רחוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: