36 אלף תושבים מחר בסגר, רק אחד יעבור חופשי

מדובר בשתי שכונות חרדיות, עם כ- 36 אלף תושבים, לפחות אדם אחד אינו מוגבל בסגר- ח"כ משה אבוטבול, מחזיק בתעודת מעבר חופשי.

ח"כ אבוטבול
ח"כ אבוטבול

כמעט רבע מאוכלוסיית העיר תיכנס מחר בבוקר לסגר. שתי השכונות רמת בית שמש ב' עם 26 אלף תושבים, ושכונת נחלה ומנוחה על שלושת חלקיה כוללת כ-10 אלפים נפש. ואם תיכלל גם שכונת ממזרח שמש עם 6000 נפש אנחנו מגיעים לשליש מאוכלוסיית העיר. הסגר בשכונת נחלה ומנוחה יחל מחר הגבלות על תושבים לא מעטים.

אחד מהתושבים האלה, הוא ח"כ משה אבוטבול מס' 9 ברשימת ש"ס לכנסת. מתגורר בדירה ברח שפת אמת, יוכל לנוע- להיכנס ולצאת מתוך השכונה כלבבו. בידי ח"כ הרב אבוטבול מצויה תעודה מעבר חופשי הניתנת לחברי כנסת, מקום בו האזרח הרגיל אינו יכול לנוע, הוא מתוקף תפקידו יוכל להתנועע ולנוע באופן חופשי.

כך גם הסביר הערב בשיחת טלפון עמו בביתו. הרב אבוטבול נזכיר חוות בידוד פעמיים, פעם כאשר שהה בבית חולים שערי צדק במחיצת בנו שנזקק להסתייע בשירות רפואי שם, ואחד הטכנאים שטיפל בבנו היה חולה קורונה. ופעם שנייה כאר עוזרו האישי נדבק במימי הפורים כאשר זה אירח חבר שהגיע מחול.

עתה ברוך ה' הרב אבוטבול בריא ושלם וממילא תפקידו.

באשר לגבולות השכונות, אומר הרב אבוטבול "אני בכוונה לא שואל, אבל מה שיחליטו הגורמים המקצועיים אכבד בודאי. ואני ממליץ ככלל לחברי תושבי השכונה לקחת את הסגר הזה באורך רוח ולנהוג בתבונה. מילא יומיים מהחמישה הם יומיים של סגר מרצון, יום התייחדות ויום העצמאות, אז שלושה ימים לא נורא כל כך ואפשר לעבור זאת. מה שיכול לסיע כדי להציל נפש אחת חייבים להשתדל ולהתאמץ".

נושאים: נגיף הקורונה, חכ אבוטבול
ח"כ אבוטבול
ח"כ אבוטבול
ח"כ אבוטבול
ח"כ אבוטבול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: