תמיד יש פעם ראשונה וזה קורה בעידן עליזה בלוך, מנהלת לאגף שפע.

המנהלת החדשה רכשה ניסיון בישוב חמישית מהעיר בית שמש, ובעיקר איך תתמודד עם אוכלוסיה המדורגת באשכול 2 לעומת אוכלוסיה באשכול 8 ממנה היא באה

מנהלת לשפע
מנהלת לשפע

ענבר קשת נבחרה למנהלת אגף שיפור פני העיר בעיריית בית שמש. אישה בתפקיד שעד עכשיו זוהה עם גברים, בעיקר בשל הצרכים והאתגרים העומדים בפני האגף בעיקר עבודת שטח ופחות עבודת מטה. לא כל טבעת מתאימה לכל אצבע, ומעניין שראשי העיר מברכים כאילו בידיהם יהלום.

יהלום? אולי מבחינת יכולת אישית, על התאמה קשה לחשוב.

קשת, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ומדיניות ציבורית, ולמעלה מ- 20 שנות ניסיון ברשויות מקומיות בתחום שפ"ע. באחרונה שימשה כסגנית מנהל שפ"ע ביהוד נווה מונסון. קשת מגיעה מיישוב קטן, (32000 תושבים) מרחב גיאוגרפי יחסית קטן מאוד לבית שמש, ובמיוחד כיצד תתגבר על המבנה הטופוגרפי של העיר המחייב היערכות אחרת, מחשבה שונה.

נוסיף, נווה מונסון עם תרבות אחרת, אשכול 8, הדרך לתקשורת עם התושבים פשוטה וקלה יותר, בית שמש אשכול 2 עם יחס אחר לסביבה, הנה עוד דאגה למנהלת החדשה.

ראש העיר בירכה, ואנחנו מצטרפים לברכות ובמיוחד מייחלים לתקווה שיימצא האדם שמסוגל להצעיד את העיר קדימה בתחום חשוב. " "מנהל תפעול - אגף שפ"ע הוא חוד החנית בהערכות העירונית לפיתוח העיר. ענבר מגיעה עם הניסיון המתאים וההבנה הדרושה ליישום האתגר המדהים של העיר בית שמש המתפתחת". בית שמש היא אתגר, נקווה ונאחל רק שהאתגר הזה לא יקשה על קשת את החיים ויביא אותה לשברון חלילה.

נושאים: שפע, בית שמש, נשים, יהוד- נווה מונסון
מנהלת לשפע
מנהלת לשפע
מנהלת לשפע
מנהלת לשפע
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: