כינוס זיכרון לרגל הסתלקותו של ראש הישיבה הרב דרוקמן זצ"ל

הכינוס יתקיים במעמד תלמידי ישיבות, מכינות, אולפנות ומדרשות במעמד אישי ציבור מקומיים וחבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית

מודעה לכינוס
מודעה לכינוס

הציונות הדתית, התייתמה מאחד מגדולי רבניה, הרב חיים דרוקמן. הרב דרוקמן כיהן כנשיא מוסדות ישיבת "אור עציון", יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות ותנועת בני עקיבא, בגיל 45 הושבע הרב דרוקמן כחבר כנסת. חמש שנים לאחר מכן, כשהיה סגן שר הדתות מטעם מפלגת המפד"ל, פרש מהתפקיד במחאה על הגירוש מחבל ימית אשר בסיני ונשאר לכהן כחבר כנסת. בנוסף כיהן הרב דרוקמן כחבר הוועד המנהל של איגוד ישיבות ההסדר, ונעשה לבעל השפעה רבה בכל הקשור לחיבור בין הישיבות הדתיות־לאומיות לצה"ל. הוא הביע תמיכה בגיוסם של בחורי הישיבות וטען כי "אין מדובר בשוויון בנטל אלא במצווה מן התורה". הרב דרוקמן נחשב לסמכות הרוחנית של הציבור הדתי לאומי וביתו נעשה למוקד עלייה לרגל של פוליטיקאים מהציונות הדתית ובכלל, שהרבו לקבל ממנו הכוונות.

הערב מקיימים ממשיכי דרכו, חברי מועצת העיר ישראל מנדלסון ואלישיב גוטמן ערב שכולו תפילה, ניגונים ודברי התעוררות.

במתנ"ס פסגות השבע יתכנסו תלמידי ישיבות, מכינות צבאיות, מדרשות ואולפנים, יחד עם נוער וקהילה לכינוס מיוחד שכולו זיכרון למפעל חיים ענק ואדיר בהשפעתו ובהובלתו של של מורה דרך הרב חיים דרוקמן.

אורחים בערב הזה חתנו הרב עוזי ביננפלד אשר יספר על דמותו ומנהיגו בעתות לא פשוטות לעם ישראל, עת ההתנתקות מחבל ימית בסיני עם כרות השלום עם מצרים. כמו"כ יתארחו בכינוס גם הרבנים דוד בגנו רב קהילת רמת שילה וראש מכינת ידידיה הרב יוחאי מימון.

חבר הכנסת אוהד טל מהציונות הדתית הבטיח להגיע . הערב מתקיים בשיתוף פעולה מלא עם מינהל חינוך ונוער. הציבור מוזמן

נושאים: שלושים לרב דרוקמן, בית שמש, פסגות השבע, מנדלסון וגוטמן
מודעה לכינוס
מודעה לכינוס
מודעה לכינוס
מודעה לכינוס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: