תושבי העיר הוותיקה לא נחשבים בעירייה

העירייה מזמינה ומזכירה רק לסוג מסויים של תושבים לנצל את זכות ההנחה בארנונה. העירייה מדלגת על ניצול זכות הציבור הכללי ומזמינה רק ציבור מסויים באמצעות מודעות המתפרסמות בקרב הציבור החרדי

מודעה להנחה בארנונה
מודעה להנחה בארנונה

"אנחנו כאן איתכם ובשבילכם" אומרת מודעה הקוראת לציבור להגיש בקשה להנחה בארנונה. ומוסיפה אותה מודעה להדהד לפני עיני הציבור: "מחלקת הגביה בעיריית בית שמש עם הפנים לקהילה. יורדים לתת שירות בשכונות". הפעם ברח' נחל שורק..

מודעה דומה התפרסמה בתאריך אחר, אותו ניסוח, אותו עיתון, לאותו ציבור. אלא שהפעם המודעה מופנית לציבור המתגורר ברחוב אחר. היכן? הנה: המיקום בעזרת הנשים של בית הכנסת בית אביי, רח' ירמיהו הנביא מול הכניסה לרח' משה רבנו.".

ועוד מודעה בתאריך נוסף, שונה מהקודמים . היכן מגישים הנחה הפעם? בכתובת הבאה: רח' אביי 21 רמה ד במבנה בית ספר בנות מלך. " הפעם מתריעים המפרסמים 'זו קבלת קהל אחרונה בשכונות'.

באמת, כל הכבוד. עיריית בית שמש הגיעה לשכונות, וזה יפה. כל הכבוד גם לחברי מועצת העיר החרדים שמביאים את מחלקת הגבייה לבתי רחבי העיר ולא מחכים שהתושבים יגיעו למחלקת הגבייה. מה שמגיע לתושבים, צריך לתת להם ולהתאמץ לתת להם.

רק שתדעו כל המודעות הנ"ל הם מהחודש האחרון. סביר להניח שזה היה גם בעבר, בשנים שעברו.

אם מדובר במבצע הנחה, הנחה הניתנת לכלל תושבי העיר ולא משנה היכן הם מתגוררים, למה שכחו להזמין גם את הציבור הכללי להגיע להנחה ברחובות סמוכים לשכונות מגוריהם?

אז תאמרו יש הודעות על הנחה באתר העירייה, נו, תירוץ. אם יש באתר העירייה למה לחרדים צריך לפרסם שוב ושוב ושוב...

היכן אתם חברי מועצת העיר הציוניים בעירייה? למה אינכם מאמצים את הרעיון לטובת תושבי העיר הוותיקה? הם לא זקוקים להנחות? יכול להיות.

המודעות מתפרסמות באמצעות העירייה, כך בעירייה מתוקנת. ולא טעינו, אחד מחברי מועצת העיר אישר אכן שהמודעות אושרו לפרסום .

האם העירייה אינה סופרת את התושבים הכלליים בעיר הוותיקה, בשכונות בהם מתגוררים ועיתון חרדי אינו מצוי בפתח ביתם? כן!!! כנראה זו האמת.

ומנין זה מגיע? אין דבר שיצא מהעירייה שלא עובר ביקורת מ'צמודיה' של בלוך. האם יכול להיות ששם נתקבלה ההוראה לדלג על תושבים שאינם קוראי עיתון חרדי את המסקנה תסיקו לבד.

כדי להיות בטוחים אם העובדות שלמעלה נכונות, שאלנו את מנהלו ועורכו של עיתון תמורה- עיתון המופץ גם בעיר הוותיקה: מתי התפרסמו אצלו מודעות ארנונה מטעם העירייה. תשובתו: לצערי לא.

ביקשנו תגובת ראש אגף הסברה ויחסי ציבור בעירייה, הנה תגובתו: "המודעות לא מתפרסמות דרכי. הצדק עמך, והנושא ייבדק". הנושא נבדק, האחראי על הפרסום מבטיח בקולו שהדבר יתוקן להבא.

נושאים: בית שמש, הנחה בארנונה
מודעה להנחה בארנונה
מודעה להנחה בארנונה
מודעה להנחה בארנונה
מודעה להנחה בארנונה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: