תוצאות הבחירות בבית שמש: עליה לדגל, לש"ס, אכזבה לליכוד ולימינה

66% הצבעה בבית שמש, בממוצע הארצי, הרבה פחות מהממוצע הרגיל בכל מערכת בחירות. השאננות הגיעה גם לכאן והייתה בעוכרי הליכוד בעיקר...

בחירות
בחירות

אחוז ההצבעה בבית שמש דומה לאחוז ההצבעה הארצי. השאננות עליה הזהרנו לפני הבחירות הוכחה ביום הבחירות, כשליש מבני בית שמש העדיפו לא להגיע לקלפי, בילו בים, בפארקים מסביב לעיר או בקניונים, לקלפי לא הגיעו 34% מבעלי זכות הבחירה. כך שרק 66% מימשו את זכותם הדמוקרטית לקבוע את התוצאות הבחירות ומי יהיה ראש הממשלה הבא.

ששלוש תוצאות מרשימות ביותר, שנים חיוביות השלישית פחות מרנינה.

שימו לב, תוצאות הבחירות בבית שמש מחזקות את המגמה של התעצמות דגל התורה, המפלגה מגיעה לשיא חדש והיא קיבלה רק בבית שמש 14,757 קול. הרבה יותר מאשר בבחירות אפריל בשנה זו.

המפלגה השניה שמגיעה לשיא יפה מאוד, ואולי בזכותה נכנס משה אבוטבול לכנסת, שלא צריך להמתין לחוק נורבגי אם בכלל יעבור, קיבלה ש,ס 8708 קול!!! 2300 קולות יותר מאשר בבחירות אפריל.

והמכזבת היא הליכוד, למרות צירוף כחלון וזהו היא יורדת באלפי קולות. הליכוד קיבל 8708 קול לעומת הפוטנציאל לפי הבחירות הקודמות של כ-14,000 קול.

מאכזבת נוספת היא ימינה, בבחירות הקודמות התמודדו כאן הימין החדש והאיחוד הלאומי בנפרד, שניהם ביחד השיגו 4600 קול, הפעם הסתפקו ב-3902 קול, גם נוכחותה של שקד בעיר לא סייעה למפלגה.

ליברמן הכפיל כוחו הפעם וזכה בבית שמש ל- 1469 קול.

ומה עם חברתנו, חנה ג'ורנו, אשת הפלדה של רון קובי. מפלגתו הימין החילוני זכתה ל- 13 קולות בלבד. ג'ורנו טוענת לאי סדרים בכמה קלפיות, אבל מה זה כבר יכול להועיל. בסה"כ רון קובי קיבל בכלל הקלפיות כ-1500 קול, והוא יישאר בטבריה עד למינוי שר נים חדש, מבחנתו לפחות הוא מקווה שזה לא יהיה אריה דרעי.

נושאים: בחירות ספטמבר 2019 בית שמש
בחירות
בחירות
בחירות
בחירות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
תוצאות הבחירות בבית שמש: עליה לדגל, לש"ס, אכזבה לליכוד ולימינה
שכחת נתון,נכתבה ביום חמישי, 19 בספטמבר 2019, 17:54

ברמה ב' בחפציבה בקריה ובמקומות נוספים אחוזי הצבעה נמוכים ביחס לאזורים חרדיים ואפילו ביחס לממוצע הארצי, עשרות אלפי חרדים לא הצביעו. חלקם לא מצביעים אף פעם וחלקם אלו של עץ שלפעמים מצביעים והפעם לא הצביעו.