שריפה ללא נפגעים בבית החולים שערי צדק

קומת חדר מיון ילדים פונתה לפי הוראות כיבוי אש אשר הגיעו במהרה השתלטו על המוקד ומנעו נזק והתפשטות האש לכל קומת הבניין.

שערי צדק צילום: כב"ה
שערי צדק צילום: כב"ה

במוצ"ש סמוך לשעה 20:45 דווח במוקד השליטה (משל"ט 102) של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים על עשן בקומה השישית של בית החולים שע"צ. מדיווח של אחראי הביטחון בבית החולים, נמסר, כי מוקד העשן, הוא ככה"נ בתקרה של חדר מיון ילדים בקומה השישית. בהנחיית כבאות והצלה לישראל, פונתה הקומה ע"י ביטחון ואנשי בית החולים, מהמאושפזים וכל השוהים בה.

במקביל, הוזנקו למקום שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת "הבירה" אשר הגיעו בתוך זמן קצר למקום, חברו לאנשי הביטחון בבניין, זיהו את השריפה בתקרת הקומה, השתלטו על מוקד השריפה שלמרבה המזל לא היה גדול, פינו את העשן מהקומה ומנעו את התפשטות האש והעשן לכלל הבניין.

טפסר משנה אלי אדרי מפקד תחנת מרחב "הבירה": "דווח לנו על עשן שמתפשט בקומה השישית של בניין בית החולים שע"צ במיון ילדים. בהנחייתנו, פונתה הקומה עד להגעת לוחמי האש למקום. לוחמי האש מתחנת "הבירה" אשר הגיעו תוך זמן קצר למקום, השתלטו על מוקד הבעירה בתקרה האקוסטית של הקומה, ומנעו פגיעה גדולה יותר במקום."


יצויין, כי הפעילות המהירה והמקצועית של אנשי בית החולים אשר הגיבו באופן מיטבי, פינו את הקומה בצורה מהירה וסדורה ופעלו בשת"פ עם לוחמי האש סייעה רבות בהשתלטות מהירה על השריפה.

נושאים: שערי צדק, ירושלים, חדר מיון ילדים, כבה
שערי צדק צילום: כב"ה
שערי צדק צילום: כב"ה
שערי צדק צילום: כב"ה
שערי צדק צילום: כב"ה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: