שלוש פעמים הריצו את ש"ס עכשיו ביהדות התורה דורשים את הבכורה ומועמד מקומי

בסה"כ פשקוויל אבל גם הוא מורה נבוכים למבקשי הדעת למתרחש בציבור החרדי. הפשקוויל פוסל כל צנחן מבחוץ, מעדיפים איש יבשה. הציבור פשוט לא ייתן!!! וואו. ואם כך אז חובה עלינו להתאחד- מי? דגל התורה ושלומי אמונים. ומה עם ש"ס? ומה עם עץ- בני תורה?

לא אחשה, למען בית שמש
לא אחשה, למען בית שמש

שימו לב לפשקוויל הבא שהופץ בעיר ביום שישי ערב שבת בתיבות הדואר וברחובות. בכל השבת התגלגלו הניירות האלה על הכביש לעיני עוברים ושבים, ואין הפצה טובה יותר לתוכן כלשהו מאשר הכביש או המדרכה עליהם מהלך ציבור המתפללים בימי השבת. גם מי שלא רצה ראה.

כהרגל לנכתב בפשקווילים אין זהות חותמים, לכן אלה תמיד נלקחים בספק באשר לתוכנם. ועם זאת תמיד יש בהם סממן של אמת כלשהיא לגבי התשדורת לה מכוונים.

התוכן, כך נכתב בכרוז מהווה 'קריאת השכמה', כאילו מחר בחירות, ומחר מקבלים הכרעה כיצד יתייצב המחנה החרדי בעיר להתמודדות הקרובה. וכדאי לשים לב, הכותבים אינם מעוניינים במועמד לנהל את העיר מבחוץ. אם תרצו זו הרי קריאה חשובה, הכי דמוקרטית בעולם. רק יושבי העיר יקבעו עתידם וגורלם. מי יכול להתנגד לכך? והחותמים פוסלים כל מועמד צנחן מעדיפים איש יבשה.

ועוד חידוש מפתיע לפחות מבחינת המועמדים לאפשרות התמודדות. דורשים אחדות בין דגל התורה ובין שלומי אמונים. אפשרי? תלוי את מי שואלים.

הפשקוויל מכוון לשניים, מחנה שלומי אמונים ודגל התורה המפלגה הליטאית. היכן היתר? מה עם אגודת ישראל? האם זו בדרך לסגור עסקה עם מועמד כלשהו אחר? ומה עם עץ התורה למשל? ומה עם המפלגה החרדית הספרדית ש"ס? כן כן, החרדים האשכנזים (שלומי אמונים ודגל התורה) בלי החסידים לא סופרים את ש"ס, לפחות בבית שמש, אין שם כנראה פיגורה שתוכל לאיים על ההגמוניה האשכנזית. ואפילו היה מי שמוכן להסביר, למה ש"ס נעלמה מתוכן הפשקוויל. "החרדים נתנו לנציג ש"ס תמיכה שלוש קדנציות". נימוק משכנע. כמעט. פעמיים (2008 ו-2013 משה אבוטבול התמודד לראשות העיר בתמיכת המחנה החרדי וזכה, בפעם השלישית (2018) עמד בראש יהדות התורה המאוחדת וכשל. הפעם הם רוצים להתאחד, ולהציב מועמד שלהם, משלהם. מי? "מבטיחים לעמוד לימין המועמד המוסכם". אז מי זה המועמד המוסכם? כנראה בפשקווילים הבאים בינתיים מצביעים על סילברסטין וגולדברג.

מסקנות: המחנה החרדי לא מאוחד. המחנה החרדי עדיין מפולג כבעבר, ואפילו שתי מפלגות לא התאחדו סביב מועמד אחד. קוראים לשניים להוביל, הרי ברור שאין מלכות לשניים, או או, אז מי יוביל? מוקדם להחליט, מוקדם לקבל, ואולי אולי בכלל אין סיכוי כזה.

בכלל, המלצה לכם, עוברים ברחוב רוצים להתעדכן אל תהסו לאסוף את הפשקוויל. זה גם מנקה מעט את המדרכה וגם יגרום לכם להתמצא במורה נבוכים החרדי.

נושאים: שלומי אמונים, דגל התורה
לא אחשה, למען בית שמש
לא אחשה, למען בית שמש
לא אחשה, למען בית שמש
לא אחשה, למען בית שמש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: