שי קמיר בן ה-7 מבית שמש הגשים את חלומו לפגוש את השוטרים של ירושלים

כששימי גשייד מנכל עמותת רחשי לב, המלווה ילדים חולי סרטן, פנה אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג׳מן, הוא מיד התגייס להגשים לישי את חלומו

גבוה מעל כולם, על הסוס
גבוה מעל כולם, על הסוס
זה ברור שלכל מעשה, גם אם הוא יוזמה פרטית או ע"י גוף כלשהו נועד להשפיע על הסובב. בימים בהם המשטרה בביקורת חסרת תקדים על תפקוד ועל תפעול הכוח מוצאת זמן לעסוק גם בעניינים חשובים אפילו הרבה יותר, הגשמת חלומות של ילדים. כך זה היה כאשר ילד הוזמן לבקר בתחנת משטרה, וכך הפעם כאשר ישי קמיר שלנו, מבית שמש , בשיתוף עמותת רחשי לב הוזמן לבקר ביחידת משטרה. הנה הסיפור כפי שהועבר אלינו מדוברות משטרת ישראל. סיפור אחד שמעיד על הטעם הטוב ובעיקר על הלב האנושי הפועם במשטרת ישראל. במשטרת ישראל יודעים הכי טוב לעשות זאת,

כששימי גשייד מנכל עמותת רחשי לב, המלווה ילדים חולי סרטן, פנה אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג׳מן, הוא מיד התגייס להגשים לישי את חלומו. אתמול שוטרי יס״מ מחוז ירושלים יחד עם אנשי מד״א ירושלים, אירחו את ישי לחוויה עוצמתית בה הציגו את מגוון הפעילות ואמצעים משטרתיים ונתנו לישי להתנסות בחלקם.

ישי רכב על הסוסים המשטרתיים, נפגש ושוחח עם השוטרים, התרשם והתנסה באמצעים השונים ובעיקר הגשים את חלומו. ישי סיפר בסיום הביקור: ״תמיד חלמתי לפגוש את היסמ״ניקים, היה לי ממש כיף והרגשתי חזק וגיבור. כשאני אהיה גדול אני רוצה להיות שוטר יס״מ״.

ממ"ז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן שהעניק לישי סיכת לוחם וליווה את הביקור שלו ביס״מ ירושלים אמר: ״התרגשתי לארח יחד עם שוטרי היס"מ ובכירי מד"א את ישי ומשפחתו. הוא לוחם אמיתי שנלחם על החיים, וכולנו מאחלים לישי שלנו בריאות איתנה וחג שמח״.

שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב: ״אני מודה לשוטרים, לאנשי מד״א ולמפקד המחוז על הגשמת החלום לישי. לראות את ישי מאושר זהו רגע נפלא וכולנו מייחלים שתמיד ישאר החיוך על פניו. אין ספק שהחוויה העוצמתית הזו העניקה לו כוחות להמשך המלחמה על חייו״.

נושאים: משטרה, רחשי לב, בית שמש, מחוז ירושלים, דורון תורגמן
גבוה מעל כולם, על הסוס
גבוה מעל כולם, על הסוס
גבוה מעל כולם, על הסוס
גבוה מעל כולם, על הסוס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: